۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۸

استاندار زنجان:

بستری های کرونا درزنجان کاهش یافته است

بستری های کرونا درزنجان کاهش یافته است

زنجان-استاندار زنجان گفت: طی چند روز گذشته بستری بیماران کرونایی در استان زنجان به شدت کاهش یافته است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روند بیماری کرونا در استان سیر نزولی به خود گرفته است، گفت: با همکاری خوب مردم این بیماری به زودی ریشه کن خواهد شد.

وی از رعایت خوب مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان تقدیر کرد و اظهار داشت: اگر بهداشت فردی و اجتماعی تقویت شود، شاهد کاهش این بیماری در استان خواهیم بود.

استاندار زنجان، گفت: وقتی وارد پیک شدیم چند سناریو برای استان تهیه شده بود ولی با اجرای محدودیت‌ها امروز وضعیت خوبی در خصوص بیماری کرونا داریم.

حقیقی با بیان اینکه در هفته ۶۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری می‌شوند، تاکید کرد: امروز پیک بستری‌ها در استان به شدت کاهش یافته است.

وی بر لزوم تقویت مراقبت سالمندان در استان تاکید کرد و گفت: در استان ۷۰ درصد بستری‌های کرونا سالمندان هستند و درصد زیادی از فوتی‌ها هم مختص این قشر است و در این می‌طلبد به سلامت سالمندان بیشتر توجه شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دورهمی درصد زیادی از ابتلاء به کرونا در استان را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود در شب یلدا از دورهمی جلوگیری کرده و درخانه بمانند.

حقیقی گفت: بستر فضای مجازی بهترین ابزار برای داشتن شب یلدای بسیار خوب است.

کد خبر 5099951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha