۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

حضور ۴ عضو کتابخانه های گیلان در جمع برگزیدگان کشوری جشنواره رضوی

حضور ۴ عضو کتابخانه های گیلان در جمع برگزیدگان کشوری جشنواره رضوی

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: چهار عضو کتابخانه های عمومی گیلان برگزیده کشوری جشنواره کتابخوانی رضوی شدند.

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ظهر امروز (یکشنبه) به صورت مجازی، اظهار کرد: چهار عضو کتابخانه های عمومی استان گیلان از شهرستان‌های شفت، املش و رودسر در بخش‌های نقاشی، روزنامه دیواری کودک، پویش بخش نوجوان و چهار گزینه‌ای در این بخش معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: در این مراسم از میان هشت برگزیده در رشته‌های پویش مجازی، پویش گروهی و روزنامه دیواری در رده سنی کودک در بخش «نقاشی»، «امیرعلی مشهدی» از کتابخانه عمومی امام علی (ع) روستای کلاشم شهرستان شفت به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

کرمی ادامه داد: همچنین در رده سنی کودک در بخش «روزنامه دیواری» دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی «شادن شاکری» نیز عضو کتابخانه عمومی شهید چمران شهرستان شفت حائز دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور شد.

وی افزود: در بخش پویش نوجوان هشت برگزیده معرفی شدند که «ابوالفضل یوسفی» عضو فعال کتابخانه عمومی «علی راجیان رانکوه» شهرستان املش موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

کرمی در ادامه با بیان اینکه در این مراسم از برگزیدگان بخش «چهار گزینه ای» رده سنی نوجوانان نیز تقدیر شد، گفت: بر همین اساس «مهلا شریفی» عضو فعال کتابخانه عمومی «آیت الله معصومی اشکوری رحیم آباد» شهرستان رودسر لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را از ان خود کرد.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به دلیل گسترش بیماری کرونا و به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

کد خبر 5100600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha