۱ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۰

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر دنیاپرستی لیبرال به دنبال نابودی جامعه اسلامی است

تفکر دنیاپرستی لیبرال به دنبال نابودی جامعه اسلامی است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ویروس خطرناک تفکر دنیاپرستی لیبرالی می خواهد در نظام اسلامی خلل ایجاد کند و اعضای جامعه را ساقط کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در جمع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری با وجود ویروس منحوس کرونا جهاد سلامت را پیش گرفته و جانفشانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عالم تکوین به معنای عالم خلقت و تشریع به معنای عالم دین است، گفت: عالم تکوین به اصل خلقت انسان و نیازمندی‌های وی اشاره دارد.

آیت الله عبادی بیان کرد: خداوند در آفرینش انسان سیستمی خلق کرده که حیات سلول به حمل و نقل گروه‌هایی به نام گلبول‌های قرمز برای تأمین مواد مورد نیاز بدن دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه رانندگان در عصر کنونی هم برقراری حیات و رساندن نیاز مردم به آنها است، گفت: دست بیگانه به دنبال ایجاد مانع در خدمت رسانی و آسیب زدن به حیات انسان‌ها است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: ویروس خطرناک تفکر دنیا پرستی لیبرالی می‌خواهد در نظام جامعه اسلامی خلل ایجاد کند و اعضای جامعه را ساقط کند.

وی بیان کرد: راهداران در سرمای زمستانه و گرمای تابستان در جاده‌ها به ارائه خدمت می‌پردازند که این امر مانند ایثار کردن و جهاد نفس است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهاد در راه خدا جنبه‌های مختلفی دارد، بیان کرد: راهداران در هشت سال جنگ دفاع مقدس هم نقش بسزایی ایفا کردند که بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: بر اساس آیاتی از قرآن بهترین انسان‌ها کسانی هستند که نفع بیشتری برای جامعه دارند.

کد خبر 5101061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha