از فردا؛

عمان همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می بندد

عمان همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می بندد

سلطان نشین عمان همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خود را به مدت یکهفته از فردا سه شنبه ساعت یک بعد ازظهر به وقت محلی، می بندد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سلطان نشین عمان همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خود را به مدت یکهفته از فردا سه شنبه ساعت یک بعد ازظهر به وقت محلی، می بندد.

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم مقامات عمانی به دنبال شیوع نوع جدید از ویروس کرونا است که سبب شده است که همه کشورها تدابیری به اجرا درآورند.

از سویی دیگر کویت هم از بستن مرزها و تعلیق پروازها از امروز تا اول ژانویه خبر داد و اعلام کرد: همه پروازهای تجاری به فرودگاه بین المللی کویت و بالعکس تعلیق، و همه مبادی زمینی و دریایی از ساعت ۱۱ امشب به وقت محلی بسته خواهد شد.

پس از بروز و ظهور نوع جدیدی از کرونا در انگلیس بیشتر کشورهای اروپا ارتباط با انگلیس را قطع کرده اند و عربستان سعودی هم در این راستا به مدت یک هفته همه پروازهای هوایی خود را متوقف کرده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت سعودی از انجام مذاکرات با روسیه و چین به منظور دست یابی به واکسن کووید ۱۹ خبر داد.

وزارت بهداشت سعودی اعلام کرد: مذاکرات و رایزنی ها در این زمینه در جریان است اما هنوز عربستان تصمیمی نگرفته است و احتمال نمی دهیم که واکسن های دیگری قبل از چهارماهه اول سال ۲۰۲۱ به عربستان برسد. عربستان سه محموله واکسن فایزر دریافت کرده است و احتمال می دهیم که محموله های بیشتری قبل از پایان سال دریافت کنیم. ما به دنبال واکسیناسیون عمومی در عربستان هستیم.

کد خبر 5101476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha