۱ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۲۱

توسط شبکه تعاون روستایی استان صورت گرفت؛

خرید بیش از ۱۳ هزار تن شیر از دامداران استان قزوین

خرید بیش از ۱۳ هزار تن شیر از دامداران استان قزوین

قزوین - رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از ۱۳ هزار تن شیر از دامداران استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، اکرم ابهری رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان قزوین از خرید ۱۳ هزار و ۳۴۶ تن شیر در مراکز جمع آوری شیر توسط شبکه تعاونی روستایی استان خبر داد و گفت: تعاون روستایی نسبت به خرید شیر از دامداران با قیمت مصوب تنظیم بازار اقدام می‌کند تا از التهاب در بازار جلوگیری شده و ضرر و زیان دامداران کاهش یابد.

وی ادامه داد: این مقدار شیر در ۲ مرکز خرید شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان و شرکت تعاونی گاوداران صنعتی چوبیندر جمع آوری شده است.

این مسئول تصریح کرد: خرید و جمع آوری شیر با هدف ارائه خدمات به دامداران و جلوگیری از نوسانات قیمت شیر، ایجاد امنیت شغلی و تولیدی برای دامداران، حمل بهداشتی و اصولی شیر، کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان از بازار شیر و تأمین نیاز صنایع لبنی صورت می‌گیرد.

ابهری با اشاره به اینکه رعایت بهداشت در سالن شیردوشی مهمترین مرحله تولید شیر بهداشتی با بار میکروبی کم است، افزود: یکی از عوامل مهم تأمین سلامت دام و تولید شیر بهداشتی داشتن محیط مناسب و بهداشتی نگهداری دام است.

کد خبر 5101608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha