رسانه های صهیونیست اعلام کردند؛

عدم تمایل مغرب به مراسم علنی توافق با تل آویو

عدم تمایل مغرب به مراسم علنی توافق با تل آویو

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مغرب پیامی به رژیم صهیونیستی ارسال کرده است که مفاد آن عدم تمایل این کشور برای علنی کردن مراسم توافق عادی سازی با تل آویو است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مغرب پیامی به رژیم صهیونیستی ارسال کرده است که مفاد آن عدم تمایل این کشور برای علنی کردن مراسم توافق عادی سازی با تل آویو است.

پس از امضای توافق سازش امارات، بحرین و سودان با رژیم صهیونیستی، مغرب نیز اخیرا اعلام کرده که روابط خود را با تل آویو عادی کرده است.

این در حالی است که اخیرا انجمن علمای مغرب در بیانیه‌ای در مخالفت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که دولت مغرب باید در توافق عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بازنگری کند، چراکه این اقدام لکه ننگی بر پیشانی کشوری است که سالها به وظایف خود در دفاع از امت فلسطین عمل کرده است.

در این بیانیه آمده است: ما بسیار از عزم و اراده مغرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و برپایی روابط دیپلماتیک و اقتصادی بین دو طرف متاثر شدیم.

انجمن علمای مغرب تأکید کرده که این توافق شایشه جایگاه مغرب که ریاست کمیته قدس را بر عهده دارد و نقش مهمی در دفاع از فلسطین ایفا کرده، نیست.

کد خبر 5102502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha