۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹

وضعیت شهرک صنعتی دردناک است؛

برخی تولیدکنندگان به خاطر ناملایمات از استان بوشهر خارج می‌شوند

برخی تولیدکنندگان به خاطر ناملایمات از استان بوشهر خارج می‌شوند

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از تولیدکنندگان به خاطر برخی ناملایمات از استان بوشهر خارج می‌شوند و به استان‌های دیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در نشست با مدیران اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای را بر موضوع تولید داشته‌اند ولی تاکنون آنگونه که مد نظر ایشان است محقق نشده است.

وی توسعه تولید را موضوعی اساسی و بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جلوگیری از خام‌فروشی و تقویت تولید داخل است ولی متأسفانه هر سال شاهد هستیم که بودجه کشور بر مبنای نفت بسته می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با مدیریت قوی و استفاده مناسب از منابع انسانی متخصص می‌توان از منابع خدادادی تولید ثروت کنیم و وضعیت تولید و به تبع آن اشتغال را سامان ببخشیم.

وضعیت شهرک‌های صنعتی بوشهر دردناک است

وی با بیان اینکه اقتصاد، اشتغال، تولید ثروت و استفاده از منابع خدادادی اولویت اول ما است افزود: در استان بوشهر قطعاً وظیفه سنگین‌تری داریم چون به بسیاری از منابع و پتانسیل‌ها بیشتر از دیگران دسترسی داریم.

جمیری با تاکید بر تلاش برای توسعه و پیشرفت استان ثروتمند اما محروم بوشهر ادامه داد: کیفیت مدیریت در این حوزه باید افزایش یابد و بدانیم کار تولید را به چه کسی می‌سپاریم و باید با دقت و برنامه‌ریزی مناسب و همه‌جانبه زمینه رفع مشکلات بخش تولید را فراهم سازیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و برخورد با متخلفان افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود شخص یا اشخاصی با یک نگاهی خاصی زمین‌ها و مجوزهایی دریافت کرده و آن را فریز کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان نباید ماه‌ها در انتظار دیدار با مدیران بمانند، اضافه کرد: باید از تولید کنندگان به صورت ویژه حمایت کنیم، زیرا آنها در حال جنگیدن در صف اول اقتصاد ما هستند و به تولید ثروت و اشتغال که موضوعات اساسی امروز ماست، کمک می‌کنند.

علف‌های هرز و سوله‌های متروکه دردآور است

جمیری با اشاره به اینکه برخی از تولیدکنندگان به خاطر برخی ناملایمات از استان بوشهر خارج می‌شوند و به استان‌های دیگر می‌روند تصریح کرد: صحنه‌هایی که در شهرک‌های صنعتی بوشهر مشاهده می‌شود بسیار دردناک است.

وی با اشاره به اینکه سوله‌هایی که متروکه مانده زمین‌هایی که از علف‌های هرز پوشیده شده بسیار درد آور است افزود: منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی استان بوشهر باید به یک فضای آباد زیبا و شکیل تبدیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از کسانی که برای توسعه اقتصادی در استان تلاش می‌کنند، ادامه داد: با توجه به همه داشته‌هایمان هنوز فاصله زیادی تا نقطه ایده آل داریم.

کد خبر 5102920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha