۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت توسط بسیج زنان

تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت توسط بسیج زنان

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: بسیج زنان اقدام به تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت شناسایی شده، کرد تا قدری به معیشت خانوارها در ایام کرونا کمک کند.

مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با توضیح در خصوص آخرین اقدامات بسیج جامعه زنان کشور گفت: یکی از کارهایی که بسیج زنان در ایام اخیر به آن توجه داشت، موضوع دانش آموزان و کمک به خانواده‌های آنها بود. در حال حاضر با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا دانش آموزان مجبور به استفاده از سامانه شاد و همراه داشتن گوشی هوشمند هستند. این در حالی است که بسیاری از خانواده‌ها قادر به تهیه گوشی هوشمند نبودند و همین امر در حال آسیب زدن به دانش آموزان بود.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: به همین منظور نیز بسیج زنان اقدام به تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت شناسایی شده، کرد تا قدری به معیشت خانوارها در ایام کرونا کمک کند. به علاوه با کمک اعضای بسیج اقدام به تهیه لوازم‌التحریر، تلفن همراه و ارائه کمک‌های درسی به دانش آموزان کردیم.

بیابانی با بیان اینکه این اقلام از طریق جمع آوری کمک‌های مردمی و با همکاری بسیج دانش آموزی، دانشجویی و بسیج فرهنگیان تهیه شده است، تصریح کرد: در این طرح خانواده‌های نیازمند از طریق پایگاه‌های محلات شناسایی شدند و به آنها کمک شد. کمک در حل مشکلات درسی دانش آموزان نیز با کمک بانوان بسیجی در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در حال انجام است.

وی با توضیح در خصوص فعالیت‌های جهادی بسیج زنان نیز توضیح داد: طی ۳ ماه گذشته ۱۶ هزار گروه جهادی وابسته به بسیج زنان به صورت محله محور اقدام به خدمت رسانی به هموطنان در زمینه‌های گوناگون کردند.

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: در این فعالیت‌ها بیش از ۱۳۳ هزار نیروی بسیجی و جهادی مشارکت داشتند و اقداماتی نظیر ارائه خدمات مشاوره، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و غیره را انجام دادند.

بیابانی عنوان کرد: در طول فعالیت‌های جهادی بسیج زنان در مدت اخیر، بیش از ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار بسته معیشتی و ۵ میلیون و ۵۳۹ هزار بسته بهداشتی میان خانوارهای نیازمند و کم بضاعت سراسر کشور توزیع شده است. به علاوه نیروهای بسیجی و جهادی اقدام به ارائه ۶ هزار ساعت خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف ازجمله، حل تعارضات خانوادگی، تربیت فرزند، مشاوره دینی، ازدواج و غیره کردند.

کد خبر 5103168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha