۳ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

استاندار البرز:

اراضی البرز از ظرفیت پهپادهای خدمات کشاورزی بهره‌مند می‌شوند

اراضی البرز از ظرفیت پهپادهای خدمات کشاورزی بهره‌مند می‌شوند

کرج - استاندار البرز گفت: ۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در البرز وجود دارد که می‌تواند از ظرفیت پهپادهای کشاورزی بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از پهپادهای خدمات کشاورزی که در محل مؤسسه تحقیقات امام خمینی (ره) با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز استانی استراتژیک و مؤثر برای کشور است، اظهار کرد: مأموریت‌های خطیری در ابعاد ملی در البرز دنبال و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته در استان البرز هیچ یتیمی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد، فاقد مسکن نیست.

وجود ۱۲ حامی به ازای هر یتیم در البرز

استاندار البرز بیان کرد: در این استان به ازای هر یتیم زیر پوشش، ۱۲ حامی وجود دارد اما البرز استانی جمعیت‌پذیر و مهاجرپذیر است و ورودی‌های استان بسیار زیاد هستند که در این میان خانواده‌های نیازمند نیز کم نیستند.

وی تصریح کرد: از مجموع سهم استان البرز برای اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۹۲ درصد محقق شده و امید است تا پایان سال به طور کامل انجام شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: همچنین در دیدار امروز با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) توافق اولیه برای اتخاذ تدابیر ویژه برای تأمین مسکن محرومان صورت گرفت تا از ظرفیت انبوه‌سازان، بخش خصوصی و استان استفاده شود.

وجود ۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در البرز

وی گفت: اکنون نیز در مرکز دانش‌بنیان مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) تعدادی از نیروهای آموزش‌دیده توسط کمیته امداد نسبت به راه‌اندازی پهپادهای تخصصی برای امور کشاورزی اقدام شد و به طور رسمی فعالیت آنها آغاز شد.

استاندار البرز اظهار کرد: ۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در البرز وجود دارد که می‌تواند از این ظرفیت بهره‌مند شود.

وی بیان کرد: برای توسعه بهره‌برداری از این ظرفیت آماده هرگونه همراهی و همکاری هستیم.

تهیه ۱۰۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت البرزی

شهبازی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و همراهی کمیته امداد، استانداری و خیرین، حدود یک هزار دستگاه تبلت در مرحله اول برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه و اعطا شد.

وی افزود: بر این اساس ۲ هزار تبلت دیگر نیاز است و درصدد هستیم این اقدام نیز محقق شود تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای پویش مواسات و همدلی، همچنان پیشرو باشیم.

استاندار البرز متذکر شد: امید است با استمرار این کمک‌ها و هم‌افزایی‌ها، بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های مؤثرتری برداریم.

کد خبر 5103261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha