۴ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۶

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال‌زدنی در منطقه

تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال‌زدنی در منطقه

کرمانشاه- فرمانده مرزبانی ناجا از تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال‌زدنی در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدعلی گودرزی به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران، از یگان‌های تابعه گروهان مرزی سومار، نفت شهر جنوبی و شمالی هنگ مرزی سومار بازدید کرد.

در این سفرسردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا، از گردان ولایت ارتش تیپ ۴۰ سراب مستقر در منطقه مرزی سومار بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در بین مرزداران، تعامل و هماهنگی را در تمامی بخش‌ها، لازمه‌ی پیشرفت دانست و اظهار کرد: با استعانت از پروردگار متعال و ولی نعمت مان امام رضا (ع) تلاشی جهادی در نیروهای مسلح آغاز شده است که با شکل گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

وی افزود: با تلاش بی دریغ نیروهای مرزبانی جهت تعامل و همکاری با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شکل گیری دژی مستحکم‌تر از گذشته در مرزهای استان کرمانشاه، شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح منطقه خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه بازدید، از پاسگاه‌های (کانی شیخ، سومار مرزی، ژاله پناه و چقا حمام) در جمع مرزداران با دیدار چهره به چهره به بررسی مشکلات مرزداران و شنیدن دغدغه‌های آنان بیان کرد: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

گودرزی گفت: خدا را شاکرم که شما مرزداران را مقتدرتر و با روحیه تر از همیشه در انجام وظیفه حفظ و حراست از کیان مرزهای مقدّس جمهوری اسلامی ایران میبینم و این روحیه شما به بنده و سایر همکاران قوت قلب تازه می بخشد.

وی در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی اشاره نمود و همچنین بر نگهداشت صحیح و اصولی اموال و خودروهای سازمانی تأکید و بیان کرد: حفظ بیت المال و استفاده بهینه از اموال سازمانی و رعایت اصل صرفه جویی از مهم‌ترین تمهیدات در اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار مرزداران قرار گیرد.

گودرزی در ادامه بر اجرای مطلوب طرح مکنا و پیاده سازی دقیق این طرح ابراز امیدواری کرد و گفت: با نظارت و حسن اجرای طرح‌های عملیاتی و اجرایی و توجه به الزامات مکنا در یگان‌ها، بتوانیم در مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی و اجرای صحیح مأموریت‌ها موفق عمل نمائیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بر لزوم استمرار آموزش در همه جا و در هر زمان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی ترین موارد در انجام تاکتیک‌ها در مواقع رزم و عملیات است؛ تا در هنگام اجرای مأموریت‌ها موفق و سربلند باشید که تا الان هم به لطف خداوند همانطور بوده است.

کد خبر 5103604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهرام IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      سلام نظامي نفر اول (سرتيپ گودرزي) كاملا صحيح سلام نظامي نفر دوم (سرتيپ نيروي انتظامي....) اشتباه سلام نظامي نفر سوم (سرهنگ ارتشي) با اشكال سلام نظامي نفر چهارم (سرهنگ نيروي انتظامي) با اشكال عمده نفر اول يعني سرتيپ گودرزي افسر برخاسته از ژاندارمري هميشه منظم و قهرمان ميباشند