۴ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۰۱

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اردبیل:

دومین جشنواره خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود

دومین جشنواره خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود

اردبیل- مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: دومین جشنواره خدمت رضوی با تجلیل از ۲۴ خادمیار و مسئول کانون های خدمت رضوی در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اکبر قیامی عصر پنجشنبه در جلسه مسئولین کانون‌های خدمت رضوی اردبیل به تشریح اهداف برگزاری دومین جشنواره خدمت رضوی پرداخت و اظهار کرد: «دومین جشنواره خدمت خادمیاران رضوی» با هدف شناسایی و ترویج خدمت به افراد نیازمند در قالب فعالیت‌های نو و ابتکاری طراحی شده و در این جشنواره از خادمیاران و کانون‌های برتر خدمت رضوی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این جشنواره الگو سازی روش‌ها و فعالیت‌های برتر ارائه شده در کانون‌های خدمت رضوی در دو سطح ملی و استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: در مرحله استانی با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته در کانون‌های خدمت رضوی ۸ برگزیده در بخش خادمیاران، هشت نفر برگزیده کانون خدمت رضوی و هشت نفر رابط شهرستان و خادمیار ستادی برگزیده و مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تصریح کرد: پس از بررسی طرح‌های ارائه شده توسط هیأت داوران و با توجه به اهمیت و کارای طرح ارائه شده در راستای اهداف جشنواره خدمت رضوی، از مجموع طرح‌های برگزیده در مرحله استانی سه طرح جهت شرکت در جشنواره ملی به مشهد مقدس معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام قیامی زمان شرکت در این جشنواره را تا ۱۵ دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره موضوع و طرح خادمیاری خود را در سامانه خادمیاری، قسمت جشنواره خدمت، ارائه و با ثبت گزارش فعالیت خود در عرصه خدمت به محرومین آثار خود را در این بخش بارگذاری کنند.

وی ارائه آثار به شکل مستندات تصویری (فیلم و عکس) را به منظور ارتقا کیفیت طرح مهم ارزیابی کرد و افزود: ارائه کارهای شاخص و موفق صرفاً برنامه‌های وسیع و گسترده نبوده و ممکن است یک خدمت کوچک به تعداد محدود ولی به شکل نوآورانه و ابتکاری ارائه و مورد توجه قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ادامه داد: محدودیتی در زمان انجام طرح‌های خدمت رسانی رضوی وجود ندارد و تمامی فعالیت‌های ابتکاری سال‌های اخیر نیز می‌تواند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

کد خبر 5104011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha