۵ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

امدادرسانی امدادگران هلال احمر زنجان به ۲۰ خودروی گرفتار در برف

امدادرسانی امدادگران هلال احمر زنجان به ۲۰ خودروی گرفتار در برف

زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران استان زنجان به ۸۰ سرنشین ۲۰ خودرو در راه مانده ناشی از برف و کولاک شدید امدادرسانی کردند.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: شامگاه پنجشنبه همزمان با وقوع کولاک و بارش برف سنگین در جاده‌های استان زنجان، امدادگران هلال احمر ۲۰ خودرو سبک و سنگین با ۸۰ سرنشین در گردنه‌های کوهستانی و صعب‌العبور زنجان – طارم در مسیر را نجات دادند.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال احمر شهرستان طارم به کمک خودورهای گرفتار در برف و کولاک شتافتند که توانستند اقدام به بستن زنجیر چرخ برای این خودروها کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان‌، گفت: امدادگران هلال احمر ۱۵ بسته غذایی خشک ۱۲ ساعته نیز برای در راه ماندگان توزیع کردند.

طاهری تاکید کرد: در طرح زمستانی هلال احمر ۲۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، ابراز کرد: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

کد خبر 5104207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha