امام جمعه نجف اشرف:

عراق مدیون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» است

عراق مدیون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» است

امام جمعه «نجف اشرف» عراق در سخنانی در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: عراق مدیون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «صدر الدین القبانجی» امام جمعه شهر نجف اشرف عراق در سخنانی به تمجید از شهیدان سلیمانی و المهندس و نقش برجسته آنها در نبرد با تروریسمِ تکفیری پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: عراق مدیون شهیدان سلیمانی و المهندس است. آنها اکنون به شهادت رسیده اند اما عراق به راهشان ادامه می‌دهد و دست از این راه نخواهد کشید.

امام جمعه شهر نجف اشرف ضمن جنایتکارانه توصیف کردن اقدام آمریکا در ترور فرماندهان پیروزی در نزدیکی فرودگاه بغداد طی سال گذشته، گفت: شهید المهندس برای تمامی شهروندان عراقی یک سمبل محسوب می‌شود.

القبانجی با بیان اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا تروریست شماره یک جهان به شمار می‌رود، اظهار داشت: اقدام ایالات متحده در ترور فرماندهان مقاومت یک اقدام تروریستیِ مطلق بود.

در روز ۱۳ دی ماه سال گذشته بود که پهپادهای متجاوز ایالات متحده آمریکا خودروی حامل شهیدان سلیمانی و المهندس را در نزدیکی فرودگاه بغداد، پایتخت عراق هدف قرار داده و آنها را به همراه هم‌رزمانِ همراهشان به شهادت رساندند.

کد خبر 5104508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha