۶ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۲۷.۳ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در کرمانشاه

کاهش ۲۷.۳ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه شاهد ۲۰۳ فقره تصادف منجر به فوت بوده ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷.۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر، ۲۰۳ فقره تصادف منجر به فوت در محورهای استان رخ داده که طی آنها ۲۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که طی ۹ ماهه سال گذشته شاهد ۲۵۲ فقره تصادف فوتی با ۳۱۵ جان باخته بودیم که حاکی از کاهش ۲۷.۳ درصدی جان باختگان در سال جاری است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه سوانح رانندگی منجر به جرح در ۹ ماهه امسال را هزار و ۹۷۲ فقره عنوان کرد و گفت: در این حوادث سه هزار و ۱۱ نفر مصدوم شدند.

حیدری با بیان اینکه مجروحان سوانح رانندگی امسال ۱۹.۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته‌اند تصریح کرد: سال گذشته سه هزار و ۷۴۳ در تصادفات رانندگی مصدوم شده‌اند.

وی در ادامه ۷۵ درصد افراد فوتی را آقایان و ۲۵ درصد را نیز بانوان عنوان و بیان کرد: ۵۷.۵ درصد از افراد جان باخته در رده سنی ۲۱ تا ۵۰ سال، ۳۰ درصد در رده سنی ۵۰ سال به بالا و ۱۲.۵ درصد نیز در رده سنی ۲۰ سال و کمتر از آن قرار داشته‌اند.

حیدری ساعت ۱۳ تا ۱۸ را بحرانی‌ترین ساعات در خصوص سوانح رانندگی برشمرد و گفت: ۳۲.۵ درصد سوانح منجر به فوت در این پنج ساعت اتفاق افتاده و ۲۸.۵ درصد تصادفات منجر به فوت نیز در ساعات ۱۸ تا ۲۲ حادث شده است.

کد خبر 5104781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha