۶ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

استاندار کرمان:

بازگشایی مدارس در کرمان تخلف است/ ادامه محدودیت های تردد شبانه

بازگشایی مدارس در کرمان تخلف است/ ادامه محدودیت های تردد شبانه

کرمان - استاندار کرمان با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا پیشنهاد بازگشایی مدارس را تصویب نکرد، گفت: بر این اساس اگر موردی در این زمینه در استان مشاهده شود تخلف به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی‌وند ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی کرونای استان کرمان بیان داشت: بعضی از شهرستان‌های ما مثل بافت و شهربابک بر اساس گزارشات همچنان شکننده هستند بنابراین فرمانداران باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

وی افزود: با اهتمام در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی تا پایان سال باید روند کاهشی داشته باشیم لذا فرمانداران باید پای کار باشند و هیچ‌گونه عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

استاندار کرمان گفت: در خصوص شهرهایی که نارنجی بودند و این هفته زرد شدند همچنان محدودیت‌های تردد شبانه تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

زینی‌وند در خصوص بازگشایی پایه یک و دو دبستان تصریح کرد: اگر در جایی این اتفاق افتاده تخلف محسوب می‌شود و باید پیگیری شود زیرا این پیشنهاد توسط ستاد ملی کرونا تصویب نشد.

وی گفت: از اصناف به جهت کمک به کاهش آمار تقدیر و تشکر می‌کنیم ضمن اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان در دستور کار قرار دارد.

زینی‌وند یادآور شد: در زمینه برگزاری مراسم ۹ دی ماه، مراسم سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و مراسم ایام فاطمیه تاکنون مجوزی اعلام نشده بنابراین ما منتظر دریافت مجوز هستیم و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این مراسم تا تصمیم نهایی نباید اعلام شود.

کد خبر 5105048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha