۶ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲

مسئول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی خبر داد؛

آغاز مرحله دوم فعالیت‌های قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در البرز

آغاز مرحله دوم فعالیت‌های قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در البرز

کرج - مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردمی بودن قرارگاه حاج قاسم مهم‌ترین ویژگی آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رحمانی ظهر شنبه در نخستین نشست خبری قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم زیر نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج شروع به فعالیت در زمینه ترویج مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم برای نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی‌هایی کردیم و مهم‌ترین هدف ما تأکید بر انجام کارهای دائمی در قرارگاه است، در این راستا دبیرخانه دائمی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ سردار دل‌ها در البرز راه‌اندازی خواهد شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: بر اساس همکاری با سایر ارگان‌ها فاز دوم فعالیت قرارگاه آغاز شده است تا بتوانیم با دستگاه‌های مجری در امر فرهنگی و جبهه انقلابی که همسو با مردم هستند، فعالیت کنیم و به این کار اهتمام بورزیم.

وی در خصوص مناسبت‌های دی ماه تصریح کرد: مناسبت‌های دی ماه شامل نه دی، ۱۳ دی، مصادف با سالگرد حاج قاسم و چهلم شهید فخری‌زاده است و امیدواریم که بتوانیم در این ایام چهره خاصی را برای شهر طراحی کنیم.

رحمانی در خصوص برنامه‌های قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مسابقه‌ای در چهار بخش ارائه ایده‌های فرهنگی، طراحی لوگوی قرارگاه، ارسال تصاویر از مراسم تشییع جنازه حاج قاسم و نقاشی کودکان برگزار می‌شود و در سطح شهر و فضای مجازی تبلیغ شده و تا ۲۲ بهمن فرصت ارسال اثر برای شرکت‌کنندگان است.

وی دیگر برنامه‌های این قرارگاه را جمع‌آوری امضای الکترونیکی در قالب میثاق با علمدار، برای اولین بار در کشور به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در محکومیت کاری که علیه حاج قاسم شد، آماده و در حال جمع‌آوری نظر مردم هستیم.

راه‌اندازی اندیشکده حاج قاسم در دانشگاه آزاد کرج

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت در مورد حاج قاسم در فضای مجازی مشکل است و با هجمه‌های زیادی مواجه می‌شویم، بنابراین ساخت اپلیکیشن شامل دوران جنگ و زندگی سردار دل‌ها در دستور کار ما قرار گرفت و جمع‌آوری اطلاعات برای این برنامه در سطح کشور است.

وی ادامه داد: ساخت نماهنگ برای ترویج مکتب سلیمانی با توجه به رویکرد کارهای قرارگاه با همکاری حوزه هنری البرز از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه است.

رحمانی با اشاره به راه‌اندازی اندیشکده حاج قاسم در دانشگاه آزاد کرج برای اولین بار در کشور خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه آزاد دفتری در راستای ترویج مکتب سلیمانی در اختیار قرارگاه شهید سلیمانی قرار گرفت که مهم‌ترین هدف ما در این دفتر در دانشگاه آزاد کرج با رویکرد انجام کارهای علمی و پژوهشی در سطح جوانان است، چراکه تأکید نماینده ولی فقیه هم بر این است که مکتب حاج قاسم باید انسان‌ساز باشد تا انجام این کار تبدیل به یک پویش گسترده اجتماعی شود.

کد خبر 5105297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha