۷ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۳

شهردار اسدیه خبر داد:

نجات درآمد ۲۰ میلیاردی کارخانه آسفالت اسدیه

نجات درآمد ۲۰ میلیاردی کارخانه آسفالت اسدیه

درمیان- شهردار اسدیه گفت: کارخانه آسفالت شهرداری اسدیه با درآمد زایی سالانه حدود ۲۰ میلیارد ریال دوباره راه اندازی شد.

افشین عابدینی در گفتگو با مهر از تحقق دوباره این فرصت درآمد زا برای این شهرداری گفت و درباره علت تعطیلی کارخانه آسفالت این شهر توضیح داد: اردیبهشت ۹۸، شرکت گاز به صورت رایگان، علمک گاز را تا ورودی کارخانه آسفالت شهرداری اسدیه نصب کرد اما باید هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی گازکشی و تبدیل مشعل های کارخانه از سوی شهرداری پرداخت می شدکه به دلیل کمبود اعتبار این امکان وجود نداشت.

وی افزود: از طرفی سوخت مازوت و گازوئیل مورد نیاز هم با توجه به نصب علمک به ما تحویل نمی شد از این رو کارخانه حدود ۱۸ ماه تعطیل بود.

شهردار اسدیه ادامه داد: پس از رایزنی های فرماندار درمیان با بنیاد علوی و پی گیری های مدیرکل دفتر امورشهری استانداری، این بنیاد از محل قرارداد منعقد شده با شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان را برای گازکشی کارخانه آسفالت شهرداری اسدیه به صورت پیش پرداخت تامین کرد و مراحل راه اندازی دوباره این کارخانه انجام شد.

به گفته وی در حال حاضر گازکشی داخلی کارخانه انجام، ایستگاه های تقلیل فشار و مشعل های گاز سوز نصب و کار آغاز شده است.

عابدینی از هزینه کرد حدود ۶۵۰ میلیارد ریال برای گازسوز شدن و راه اندازی دوباره این کارخانه خبر داد و افزود: کارخانه اسفالت شهرداری اسدیه فرصت خوبی برای تامین اسفالت مورد نیاز شهرهای همجوار است و می تواند سالانه ۲۰ میلیارد ریال درآمد برای این شهرداری تامین کند.

کد خبر 5105623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha