۸ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۵۰

استقلال خوزستان در خانه شکست خورد

استقلال خوزستان در خانه شکست خورد

اهواز- رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور با شکست خانگی تیم استقلال خوزستان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هفتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های استقلال خوزستان و رایکا بابل، عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان شاگردان امیر خلیفه اصل با حساب سه بر دو مغلوب میهمان خود شدند.

تیم استقلال خوزستان با ترکیب محمدرضا قویدل، بهروز افشار، محمد بختیاری، علی هلیچی، علیرضا دغاغله، حسین بهرامی، علی بدوی، علی کیانی فر، بهروز بارانی، رامین داودی و امیرحسین نوایی در بازی حضور پیدا کرد.

مهراب پل گردی، امیرحسین نادم، محمد طاهر صادقی، ناصر رضایی، رضا نبی زاده، میثم کریمی، امین رضایی، صیاد کوکبی، مهرداد قاسمی نژاد، محمد شادکام و علی خسرونژاد نفرات تشکیل‌دهنده ترکیب تیم رایکا بابل بودند.

استقلال خوزستان با کسب این نتیجه و با ۱۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم رایکا بابل نیز با یازده امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در این بازی علی کیانی فر و بهروز افشار در دقایق چهار و ۱۲ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند و علی خسرونژاد، محمد شادکام و صیاد کوکبی در دقایق هفت، ۵۹ و ۷۴ گل‌های تیم رایکا بابل را به ثمر رساندند.

گل نخست استقلال خوزستان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی با برگزاری مراسمی یاد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی داشتند.

حامد رنجبر صولتی به همراه امید افخمی و بهروز عالمی روشن این بازی را قضاوت کردند.

تیم‌های استقلال خوزستان و رایکا بابل در هفته هشتم به ترتیب پانزدهم دی‌ماه به مصاف تیم‌های پارس جنوبی جم و خیبر خرم‌آباد می‌روند.

کد خبر 5107173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha