۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان ‌و بلوچستان خبر داد:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه تجهیزات آموزش مجازی

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه تجهیزات آموزش مجازی

زاهدان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان ‌و بلوچستان گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش آموزان مناطق محروم این استان اختصاص یافته است.

مهرداد عرب اول در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در لایحه ۱۴۰۰ جهت تأمین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش آموزان مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ردیف دیگر توسعه عدالت آموزشی با عنوان نوسازی و مقاوم سازی مدارس روستایی است که ۲۴۰ میلیارد تومان نیز در این محل تأمین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: تقسیم و توزیع اعتبارات بر اساس خروجی مطالعات آمایش صورت می‌گیرد که در این راستا چهار فصل مهم و مؤثر شامل آب، راه، انرژی و عمران شهری و روستایی برای ارتقای سیستان و بلوچستان معرفی شده و خوشبختانه علاوه بر اعتبارات استانی بیشترین حجم اعتبارات ملی در لایحه ۱۴۰۰ هم به سمت این فصول سوق پیدا کرده است.

عرب اول تصریح کرد: کل اعتبار امسال سیستان و بلوچستان بابت ۱۹ پروژه ملی استانی شده، ۹۷ میلیارد تومان است که در لایحه ۱۴۰۰ به ۱۸۷ میلیارد تومان افزایش یافته یعنی حدود ۵.۹۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کد خبر 5108253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha