۱۰ دی ۱۳۹۹، ۹:۳۰

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل‌ نوشته‌ای به سردار دل‌ها» معرفی‌ شدند

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل‌ نوشته‌ای به سردار دل‌ها» معرفی‌ شدند

رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال ۵۵ اثر به دبیرخانه مسابقه ادبی «دل‌ نوشته‌ای به سردار دل‌ها»، گفت: در مجموع پنج اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

اسفندیار ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه ادبی «دل نوشته‌ای به سردار دل ها»، اظهار کرد: پاسداشت رشادت‌ها، تکریم شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ارائه تصویری روشن از ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها در قالب دلنوشته‌های همکاران و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون از اهداف انتشار این مسابقه است.

وی افزود: تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی و تأکیدی دوباره بر پیوند ناگسستنی این شخصیت ماندگار ایران اسلامی با ولایت نیز بهانه‌ای برای معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها» در دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» شد.

ضیایی با اشاره به ارسال ۵۵ اثر به دبیرخانه این مسابقه، گفت: داوران «نگار غلام‌دوست» از مرکز فرهنگی هنری کانون رضوانشهر، «افسانه پیشقدم»، عضو کانون پرورش فکری اسالم و «آی‌سودا عاشوری» از مرکز شماره ۲ کانون بندرانزلی را شایسته عنوان برگزیده معرفی‌کرد.

وی ادامه داد: «سیده فاطمه عزیزی» از کانون پرورش فکری شهرستان صومعه‌سرا و «زهرا رنجبر» از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان نیز از دیگر برگزیدگان این مسابقه بودند.

کد خبر 5108352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha