۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

رضا صفایی:

پس از مشورت با بزرگان به تیم پیکان پیوستم

پس از مشورت با بزرگان به تیم پیکان پیوستم

پشت خط زن تیم والیبال پیکان گفت: پیکان بازیکنان جوانی دارد و حرف های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله برگشت از رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم پیکان با نتیجه سه بر یک از سد تیم راهیاب ملل مریوان گذشت.

رضا صفایی پشت خط زن تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر با نتیجه سه بر یک پیروز شدیم.

پشت خط زن تیم والیبال پیکان اظهار داشت: پیکان چند بازیکن جدید جذب کرده و امیدوارم روز به روز هماهنگ تر شویم و نتایج در خور شأن پیکان را کسب کنیم.

صفایی در پاسخ به این سوال که چه شد پس از پیشنهادات از قطر و ترکیه به تیم پیکان پیوست؟ گفت: از تیم های عمان، قطر و ترکیه پیشنهاداتی داشتم. تیم ترکیه همان تیمی بود که مرتضی شریفی در حال بازی کردن در آن است. همه کارها را انجام داده بودم و قرار شد به ترکیه بروم. با جذب امیرحسینی به تیم پیکان، مذاکراتی با من انجام شد. پس از مشورت با چند تن از بزرگان، صلاح بر این بود که دوباره با پیکان به لیگ برتر والیبال ایران بازگردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان جزو تیم های مدعی مسابقات است؟ اظهار داشت: امسال چند تیم خوب و مدعی عنوان قهرمانی در رقابت ها حضور دارند. پیکان تیم جوانی است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کد خبر 5108729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha