۱۰ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۳۴

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خبر داد:

پخش آنلاین اجراهای جشنواره تئاتر سردار آسمانی در فضای مجازی

پخش آنلاین اجراهای جشنواره تئاتر سردار آسمانی در فضای مجازی

رفسنجان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به شرایط ویژه کرونا گفت: تماشای اجراهای جشنواره ملی «تئاتر سردار آسمانی» در رفسنجان فقط به صورت آنلاین ممکن است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان محمدآبادی عصر چهارشنبه مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی «تئاتر خیابانی سردار آسمانی» اظهار داشت: تمامی اجراهای محیطی در فضاهای پیش بینی شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در این زمینه تمام تلاش برنامه ریزان و برگزار کنندگان جشنواره در رفسنجان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مطلوب‌تر اجراها است.

وی افزود: پخش زنده اجراهای محیطی همه روزه طبق جدول زمانبندی شده از طریق نشانی farhangrafsanjan@ و titrerafsanjan.ir@ در اینستاگرام قابل دسترسی خواهد بود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای رفسنجان مایه افتخار است که میزبانی دومین جشنواره سردار آسمانی است و سعی بر این است که بهترین میزبانی از این جشنواره را داشته باشیم.

محمدعلی حاج‌جعفری با بیان اینکه شاه‌بیت کلام سردار به بصیرت و شناخت ختم می‌شود، افزود: در تمام ابعاد شخصیت سردار سلیمانی زوایای ظریفی وجود داد که می‌تواند در زبان هنر بیان شود و رسالت این امر بر عهده هنرمندان است.

کد خبر 5109149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha