۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دشمنان تحمل حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت را نداشتند

دشمنان تحمل حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت را نداشتند

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی، گفت: دشمنان تحمل فعالیت چنین فردی در جبهه مقاومت را نداشتند به همین دلیل سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خادمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت قاسم سلیمانی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال بر سر عهد و میثاق خود ماند و نهایتاً جان عزیزش را در راه هدف متعالی و میثاق پاکش نثار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سردار سلیمانی را مالک اشتر مقام عظمای ولایت دانست و گفت: شهید سلیمانی مرد تمام میدان‌ها و جبهه‌ها بود چه دفاع مقدس، چه عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی و چه جبهه مقابله با گروه‌های تکفیری و الحادی.

وی افزود: دشمنان تحمل حضور و فعالیت چنین فردی در جبهه انقلاب و مقاومت را نداشتند به همین دلیل سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: دشمنان ما در طول بیش از ۴۰ سال گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی، در راه رسیدن به اهداف شومشان از هیچ جنایتی دریغ نکرده‌اند و حتی از ترور اندیشمندان بی‌دفاع که گناهی جز خدمت به بشریت و انسانیت نداشته‌اند نیز شرم نداشته‌اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: دشمن هیچ‌گاه جرئت رویارویی مستقیم با ملت ما را نداشته و به همین دلیل همواره با اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه همچون ترور بزرگان و دانشمندان کشور در پی ضربه زدن است.

وی ادامه داد: این در حالی است که یاران ولایت شجاعانه و غیرتمندانه بزرگ‌ترین پایگاه نظامی ابرقدرت جهان را با خاک یکسان می‌کنند و آن را با افتخار اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی در انتها اظهار کرد: این درجه از قدرت و بازدارندگی جز به برکت خون‌های پاک و مطهر و مجاهدت‌های خالصانه شهیدانی چون حاج قاسم و شهید فخری زاده‌ها مهیا نمی‌شود؛ ازاین‌رو باید قدردان خون این شهدا بوده و راه پرافتخار آن‌ها را ادامه دهیم.

کد خبر 5109581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha