۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

لغزشگاه‌ها در امر آموزش از پیش روی دانش آموزان برداشته شود

لغزشگاه‌ها در امر آموزش از پیش روی دانش آموزان برداشته شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: لغزشگاه هایی در برخی موارد در امر آموزش پیش روی دانش آموزان قرار دارد که مسئولان با برنامه ریزی باید آنها را بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی بعداز ظهر پنج شنبه در نشست مشترک ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، شهیدان تربیت یافته مکتب امام راحل و مقام عظمای ولایت بودند که اینگونه در دل مردم کشور عزیز شدند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش، موسسات و مراکز علمی و فرهنگی باید برای تربیت انسان های شایسته و موثر در انقلاب و اسلام یک برنامه ریزی جامع داشته باشند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مسئولان باید برای کارهای پرورشی و تربیتی و فرهنگی یک برنامه کامل و جامع و نقشه راه داشته باشند، گفت: یک مربی بزرگ و با تقوا، شاگردانی پرهیزگار و خداترس تربیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروزه مهر استاندارد برای کالاهای تولیدی در کشور مورد تاکید است، اظهار کرد: اگر انسان استاندارد و کامل تربیت شود، دیگر نیازی به مهر استاندارد نخواهد بود اما یک انسان فاسد می تواند وقتی به جایگاهی رسید، مهر استاندارد را بر کالای غیر استاندارد بزند.

آیت الله عبادی ادامه داد: اگر مسئولان به خوبی به وظیفه خود در قبال تربیت نیروی انسانی عمل کنند، مردم ما قابلیت این را دارند که تبدیل به «سلمان» ها و «ملاصدرا» ها شوند.

لغزشگاه های موجود در آموزش رفع شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب باید به دنبال تربیت نیروی انسانی شایسته و توانمند از نظر علمی، دینی و تربیتی باشد، گفت: متاسفانه گاهی افرادی در بدنه آموزش و پرورش نفوذ می کنند، به دنبال ساختن پیاده نظام برای انگلیس هستند.

وی با بیان اینکه اگر در تربیت نیروی انسانی درست عمل کنیم، نسلی فرهیخته، انقلابی و دینی برای آینده کشور پرورش می یابد، افزود: اگر در تربیت انسان ها درست عمل نشود، نسل آیند می تواند همه داشته ها را یک جا به دشمن تقدیم کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در برخی از موارد، لغزش گاه های در امر آموزش پیش روی دانش آموزان قرار دارد که مسئولان با برنامه ریزی باید آنها را بردارند، افزود: گاهی گزارش هایی از برگزاری برخی کلاس ها مختلط در برخی مدارس روستایی بدلیل کمبود معلم در استان می رسد که نوعی آسیب بوده و باید جلو آن گرفته شود.

کد خبر 5109667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha