۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴

عصر امروز؛

کتاب صوتی «بچه های حاج قاسم» رونمایی شد

 کتاب صوتی «بچه های حاج قاسم» رونمایی شد

کرمان - کتاب صوتی «بچه های حاج قاسم» در آستانه سالگرد سردار شهید سلیمانی عصر امروز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار رضا موحد عصر جمعه در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب صوتی «بچه های حاج قاسم» در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: به حول و قوه الهی و با مدد گرفتن از ارواح مطهر شهیدان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله امروز از کتاب صوتی «بچه های حاج قاسم» با همکاری معاونت روابط عمومی تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان و معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه رونمایی شد.

وی ادامه داد: این کتاب مروری بر بخش کوچکی از خاطرات رزمندگان غیور لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله در طول دوران دفاع مقدس است که از زبان یادگار دفاع مقدس آزاده سرافراز سردار حسین معروفی نگاشته شده است.

موحد بیان کرد: سردار معروفی فردی است که بنا به گفته سردار شهید سلیمانی کم سن و سال ترین فرمانده گردان لشکر ۴۱ ثارلله در طول دوران دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب توسط انتشارات فاتحان در ۶ بخش و ۵۲۸ صفحه با قلم افسر فاضلی شهربابکی به رشته تحریر در آمده است، افزود: کتاب صوتی «بچه های حاج قاسم» با نقش آفرینی بیش از ۳۰ نفر از هنرمندان در ۷۲ قسمت به مدت ۱۲ ساعت آماده شده که در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

کد خبر 5110193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha