۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شیراز؛

مراسم رونمایی از مستند «داستان عکسها» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از مستند «داستان عکسها» برگزار می‌شود

شیراز- مراسم رونمایی از مستند «داستان عکس‌ها» مربوط به سفر یک روزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شیراز، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیشه گر تهیه کننده و کارگردان این مستند عصر شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در این اثر به زوایای کمتر دیده و شنیده شده سفر یک روزه سردار حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ بهمن سال ۹۶ پرداخته‌ایم.

مدیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس، افزود: متأسفانه به دلایل مختلف از جمله مسائل امنیتی فیلم زیادی از این سفر در دسترس نبود بنابراین تصمیم گفتیم روایت این سفر تاریخی را از زبان عکس‌ها بازگو کنیم و به همین خاطر عنوان این مستند «داستان عکس ها» انتخاب شد.

شیشه گر ضمن تشکر از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس به جهت حمایت از تولید این اثر، اضافه کرد: ضرورت دارد اتفاقات مختلفی که استان به وقوع می‌پیوندند در قالب فیلم ثبت و ماندگار شوند و در این راستا خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس برای تولید آثار چندرسانه ای آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از مستند «داستان عکس‌ها» مربوط به سفر یک روزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شیراز، ساعت ۱۵.۳۰ یکشنبه در پردیس سینمایی گلستان شیراز با حضور عوامل و عموم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5111150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha