حزب الله: مقاومت با راهبردهای شهید سلیمانی به نبرد ادامه می دهد

حزب الله: مقاومت با راهبردهای شهید سلیمانی به نبرد ادامه می دهد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اظهار داشت که مقاومت در هرگونه نبرد آینده راهبردهای شهید سلیمانی را به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اظهار داشت که مقاومت در هرگونه نبرد آینده راهبردهای شهید قاسم سلیمانی را به کار خواهد گرفت.

«شیخ نبیل قاووق» در گفتگو با شبکه المنار گفت: زمانی که شهید حاج قاسم فرماندهی سپاه قدس را برعهده گرفت آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران توصیه هایی را به ایشان برای تقویت جنبش های مقاومت فرمودند و خواسته اش این بود که جنبش های مقاومت بتوانند کنست، وزارت جنگ و تاسیسات نظامی و راهبردی رژیم صهیونیستی در سراسر این رژیم را هدف قرار دهند و او این خواسته را پیش از شهادتش به حقیقت تبدیل کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی در ایجاد سامانه موشکی که قادر به محاصره رژیم صهیونیستی است و امروز معادله بازدارندگی بزرگ و تهدید وجودی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود، نقش اساسی داشت. وی بعد از جنگ تموز بر آماده سازی مقاومت لبنان برای هرگونه جنگ آینده نظارت داشت.

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: رابطه شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله فراتر از یک رابطه کاری و رابطه برادری و محبت بود و به پیشبرد امور کمک می کرد. حاج قاسم و حاج عماد مغنیه برای تقویت توانمندی های مقاومت یک تیم بودند و انتقال تجربه ایران به لبنان و فلسطین معادلات منطقه را تغییر داد. مقاومت در هرگونه نبرد آینده با بهره گیری از راهبردهای حاج قاسم مبارزه خواهد کرد و پیروزی دستاورد حاج قاسم خواهد بود.

شیخ نبیل قاووق ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود و همواره در ایران، عراق و سوریه در خط مقدم حضور داشت. رمز شجاعت او ایمان و اخلاص فراوان بود و وی تجسم شجاعت بود. حاج قاسم بارها زخمی شد اما میدان را ترک نکرد. وی مردی بود که روحش در آخرت و جسمش در دنیا بود و در زهد و پرهیزگاری الگو بود.

عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: حاج قاسم ۴۰ سال را در جهاد گذرانید و در ۵ جبهه ایران، افغانستان، سوریه، عراق و لبنان حضور داشت و این یک موضوع استثنایی است و در تمام این مرحله از خداوند شهادت طلب می کرد.

کد خبر 5112358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha