۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴

فرمانده سپاه گلستان:

فتنه ۸۸ نتیجه نفوذ دشمن بود/ بصیرت افزایی بهترین راه مبارزه است

فتنه ۸۸ نتیجه نفوذ دشمن بود/ بصیرت افزایی بهترین راه مبارزه است

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که فتنه ۸۸ نتیجه نفوذ دشمن بود، گفت: بصیرت ابزاری کلیدی است که در یک فضای مه آلود همچون یک قطب نما عمل می کند تا راه درست را پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در نشست رسانه ای با موضوع بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ اظهارکرد: بصیرت ابزاری کلیدی است که در یک فضای مه آلود همچون یک قطب نما عمل می کند تا راه درست را پیدا کنیم و از مسیر منحرف نشویم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: در این مسیر، مسائل دینی و اعتقادی همچون قطب نما عمل کرده تا در برابر شبهه افکنی دشمنان راه را گم نکنیم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: هرجا مردم با قطب نمای رهبری و ولی فقیه حرکت کردند نجات یافتند و به هدف رسیدیم و هر جا که دنباله روی آنها نبودند، سیلی خوردیم.

وی با بیان اینکه بصیرت ملت ایران در طول ۴۰ سال با کارنامه درخشان آنها متجلی است، تصریح کرد: باید آنقدر تمرین کنیم تا خط سیری که رهبری مشخص کرده را تشخیص داده و بتوانیم در آن را حرکت کنیم.

ملک شاهکوهی در خصوص استکبار اظهار کرد: ریشه استکبارجهانی آمریکایی‌ها نیستند بلکه یهود است زیرا آنها معتقد هستند تمام موجودات برای رفاه یهود آفریده شده و غیر از آن باید از سر راه برداشته شود اما اسلام می گوید همه با هم برابرند و این امر نقطه مقابل آنها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یعنی استکبارستیزی و دفاع از مظلوم، توضیح داد: یکی از بزرگترین آرمان های انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و امروز نباید حزب و گرایش سیاسی افراد را ملاک سنجش قرار داد بلکه باید ببینیم فرد تا چه حد دغدغه مبارزه با استکبار را دارد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه حق و باطل با همدیگر جمع نمی شود، تصریح کرد: ما با انقلاب در مقابل تمام دنیا ایستاده ایم تا آزاد شویم و از زیر بار سلطه رهایی یابیم.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: انقلاب غیرت ما را برگرداند و در این ۴۰ سال هم دولتی به ما کمک نکرده و هر دستی که جلو آمد به خاطر این بود که از پشت به ما خنجر بزند که نمونه آن را در برجام دیدیم.

وی با اشاره نفوذ دشمن افزود: در هر نقطه ای که ضعیف شدیم رخنه ایجاد شده و دشمن توانست خود را تقویت کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به نقش رهبری در برابر جریان نفوذ، گفت: در فتنه ۸۸ جریان نفوذ بر ذهن ها مسلط شده بود و اگر درایت رهبری و بصیرت مردم نبود ممکن بود حال مردم ما امروز بدتر از مردم افغانستان باشد.

ملک شاهکوهی در پایان تأکید کرد که رسانه‌ها باید از حالت پدافندی خارج و حالت تهاجمی به خود بگیرند تا بتوانند در برابر جریان نفوذ بایستند.

کد خبر 5112470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha