۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی

کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه کشورهای استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی هستند، گفت:باید از ظرفیت فضای مجازی و امکانات روز برای تبلیغ اسلام و قرآن بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وقتی مدیران مسلمین در طول ۱۴۰۰ سال ستمکار باشند، سرنوشت مسلمانان به نبود عزم راسخ، عقب ماندگی علمی و تفرق گره می‌خورد.

وی با بیان اینکه سرنوشت انسان به دست خودش است، اظهار کرد: جدایی از قرآن و فراموشی از یاد خدا باعث تاریکی سرنوشت انسان می‌شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی قرآن است، گفت: مجموعه‌ای از آنچه که در این کشور برنامه‌ریزی شده و فعالیت می‌کند، همان سیستم فعال تفکر غربی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم امروز خواهان اسلام هستند، جمهوری اسلامی اقتضای خوبی دارد اما موانعی در سر راه آن است که مانع رشد اسلام می‌شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: امید است در گام دوم انقلاب موانع پیش رو برداشته شود و اسلام و انقلاب به جلو رود.

وی بیان کرد: اگر مخاطب به روح قرآن، عدالت، اخلاق زیبا، رفتار قرآنی و تعهدهای ایمانی برسد ضمن اینکه از الفاظ قرآن شروع می‌کند، جاذبه‌های قرآنی را هم درک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز مردم تشنه روح قرآن هستند که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز مردم فرانسه بعد از ۸۰ هفته به خیابان می‌ریزند و خواستار عدالت هستند، افزود: امروز شرایطی پیش آمده که عوام‌الناس فهمیده اگر عدالت اجرا نشود، به هدف نمی‌رسیم.

آیت الله عبادی بیان کرد: این خیمه شب بازی‌ها، داعش و اسلام ستیزی که دشمن به راه می‌اندازد، به دلیل شکست شأن بوده و پارازیت‌های تبلیغی علیه قرآن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی هستند، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی و امکانات امروز برای تبلیغ اسلام و قرآن کریم بهره برد.

وی ادامه داد: اگرچه شرورت ها و سو استفاده زیاد شده اما مدیران قرآنی می‌توانند بدترین‌ها را به بهترین‌ها تبدیل کنند.

کد خبر 5112564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha