۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

نمایشگاه عکسِ گروهیِ «دیدار با مرد میدان» در اهواز برپا شد

نمایشگاه عکسِ گروهیِ «دیدار با مرد میدان» در اهواز برپا شد

اهواز - نمایشگاهِ عکسِ گروهیِ «دیدار با مرد میدان» ظهر امروز با حضورِ سردار احمد، خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور در شرکت لوله سازی اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه عکسِ «دیدار با مردِ میدان» مزین به مراسم زیارت عاشورا و سخنرانی سردار خادم سید الشهدا بود. این نمایشگاه شامل عکس‌های عکاسانِ حرفه‌ای استان خوزستان است که در مراسم تشیع پیکرِ سردار سلیمانی عکاسی کرده بودند.

خنیفر افزود: این عکاسان هر کدام از نگاه خود، شیفتگی، عشق و ارادت مردم استانمان به سردار دل‌ها را به بهترین شیوه ثبت کردند. هر عکس، داستانی از مهربانی و محبت مردم ولایت‌مدار به سردار دل‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحِ نمایشگاه عکسِ «دیدار با مرد میدان» با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور برگزار شد.

در این نمایشگاه، آثار عکاسان خبری استان ازجمله مهناز دژبان، مرتضی جابریان، منا صیافی‌زاده، علی معرف، علی محمدی، مهدی پدرام خو، محمد آهنگر و حمیدرضا ترابی فرد به نمایش گذاشته شد.

شرکت لوله سازی اهواز که از شرکت‌های صنعتی استان است با رویدادی فرهنگی هنری از سالگردِ سردار حاج قاسم سلیمانی استقبال کرد.

کد خبر 5113749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha