۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

واکنش مدعی سنگین وزن به غیبت در اردوی تیم ملی کشتی

واکنش مدعی سنگین وزن به غیبت در اردوی تیم ملی کشتی

نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی برگزار شد که یکی از مدعیان وزن ۱۲۵ کیلوگرم در این تمرینات حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک اوایل دی ماه در خانه کشتی تهران آغاز شد که به تازگی به پایان رسیده است.

این در حالی است که پرویز هادی یکی از مدعیان سنگین وزن و عنوان دار کشتی کشورمان در این مرحله از تمرینات غایب بود و کادر فنی در این مرحله از اردو از امین طاهری، امیرحسین زارع، سهیل یوسفی و سالار حبیبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم دعوت به عمل آورد.

البته با توجه به ناکامی پرویز هادی در رقابتهای انتخابی تیم ملی، می‌توان دلیل غیبت او در اردو را منطقی دانست، اما انگار وی نیز تمایل چندانی برای حضور در پیکارهای پیش رو ندارد و فعلاً در زادگاهش مشغول تمرین است.

در همین راستا این مدعی سنگین‌وزن کشتی آزاد ایران با اشاره به دلایل عدم حضورش در اردوی اخیر گفت: در حال حاضر تمریناتم را در شهر تبریز دنبال می‌کنم و سعی دارم علاوه بر تمرین، به کشتی استان هم کمک کنم. به همین دلیل در اردویی که برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک برگزار شد، حضور نداشتم.

وی تصریح کرد: البته در حال بررسی برنامه نهایی اتحادیه جهانی کشتی در سال جدید میلادی و همچنین مشخص شدن برنامه فدراسیون کشتی برای برگزاری جام تختی و انتخابی تیم ملی هستم تا با توجه به این برنامه‌ها برای آینده برنامه‌ریزی کنم. هدفم اصلی من حضور در المپیک است. هر چند در المپیک قبلی اتفاقاتی افتاد تا نتوانم در این آوردگاه بزرگ به میدان بروم اما همچنان مصمم هستم تا در این دوره از بازی‌ها به هدفم برسم.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ فروردین و رقابت‌های قهرمانی آسیا در روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5114323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha