جنبش حماس:

نبرد علیه اشغالگران مستلزم یکپارچه‎‌سازی تلاش‌های مقاومت است

نبرد علیه اشغالگران مستلزم یکپارچه‎‌سازی تلاش‌های مقاومت است

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به اقدام صهیونیستها در به شهادت رساندن جوان فلسطینی در کرانه باختری، تأکید کرد: نبرد علیه اشغالگران مستلزم یکپارچه‎‌سازی تلاش‌های گروه های مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز چهارشنبه بیانیه‌ای را در خصوص شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش مذکور در بیانیه خود آورده است: نبرد با اشغالگران صهیونیست و جنایت‌های آنها مستلزم یکپارچه سازی تلاش‌های گروه‌های مقاومت در فلسطین است؛ اتفاقی که قطعاً رخ خواهد داد.

از سوی دیگر، جنبش مجاهدین نیز ضمن محکوم کردن جنایت قتل جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد: خون شهدای فلسطینی هرگز پایمال نخواهد شد بلکه موجب شعله‌ورتر شدن آتش خشم فلسطینیان علیه اشغالگران می‌شود.

این جنبش عموم فلسطینیان در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به خیزش علیه اشغالگران صهیونیست دعوت کرد و از تشکیلات خودگردان نیز خواست دستان مقاومت را برای گرفتن خون شهدا باز بگذارد.

پیشتر نیز جنبش جهاد اسلامی اعلام کرده بود: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه فلسطینیان و قتل و کشتار جوانان در ایست و بازرسی‌ها ادامه می‌دهند که آخرین نمونه آن شهادت عاهد عبدالرحمن در جنوب بیت لحم بود.

روز گذشته منابع فلسطینی اعلام کردند که «عاهد عبدالرحمن قوقاس» ساکن منطقه «بیت امر» واقع در شمال الخلیل (جنوب بیت لحم) در کرانه باختری به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست عاهد عبدالرحمن را به بهانه آنچه که تلاش وی برای حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی خوانده شد، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

کد خبر 5115314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha