۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳

برای چهارمین روز؛

اعتراضات به جنایت داعش علیه شیعیان پاکستان ادامه دارد

اعتراضات به جنایت داعش علیه شیعیان پاکستان ادامه دارد

امروز چهارشنبه برای چهارمین روز متوالی شهرهای پاکستان از جمله کویته صحنه اعتراض به جنایت گروه تروریستی داعش علیه شیعیان این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های پاکستانی، همزمان با چهارمین روز از تحصن معترضان در شهر کویته در محکومیت حمله داعش به معدنچیان متعلق به جامعه شیعیان هزاره، اعتراض‌ها به این اقدام تروریستی، دیگر شهرهای پاکستان را نیز فراگرفت.

در همین حال شهرهای مختلف پاکستان از جمله اسلام‌آباد، لاهور، کراچی و اسکردو نیز امروز شاهد تحصن معترضان به حمله تروریستی داعش به معدنچیان شیعه در ایالت بلوچستان است.

بر اساس اعلام این رسانه ها، «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان، پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات وزیر کشور و نائب رییس مجلس پاکستان با بستگان معدنچیان شیعه در کویته که به دست تروریست‌ها داعش کشته شدند، دو تن از اعضای کابینه خود را به کویته فرستاد تا ضمن دلجویی از خانواده‌های قربانیان حمله تروریستی اخیر داعش، آنها را برای پایان دادن به تحصن متقاعد کنند.

منابع خبری پاکستان گزارش دادند که ادامه تحصن شیعیان هزاره در اعتراض به قتل وحشیانه ۱۱ معدنچی شیعه و گسترش دامنه اعتراض‌ها به سایر شهرهای پاکستان سبب شد تا «عمران‌خان» نخست وزیر این کشور نیز سفر به کویته را در دستور کار قرار دهد.

قرار است در جریان سفر نخست وزیر پاکستان به کویته نشست بلندپایه مقام های دولتی و امنیتی به همراه مسئولان بلوچستان برای بررسی وضعیت فعلی در این ایالت به ویژه تحولات پیرامون حمله روز یکشنبه داعش به معدنچیان در منطقه «مَچ» برگزار شود.

کد خبر 5115351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      0 0
      لعنت بر داعش و بوکوحرام و گروههای تندرو قاتلی که عقده هاشون رو سر یه عده معدنچی و کشاورز و دانش آموز خالی می کنن و فکر می کنن شاخ غول شکستن