۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایران اسلامی الگو و اسوه مردم جهان شده است

ایران اسلامی الگو و اسوه مردم جهان شده است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهیدان درس ولایتمداری داده اند، گفت: شهدای والامقام در دفاع از ولایت و ولایتمداری اسوه هستند و امروز ایران اسلامی الگوی مردم جهان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۸ دی در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله دو شهید روز ۱۸ دی سال ۵۷ اظهار داشت: شهیدان دارای مقام والایی هستند و ما نمی‌توانیم مقام والای آنان را درک کنیم.

وی با اشاره به مقام والای شهید و شهادت یادآور شد: شهیدان ما جانان را شناختند و به عنوان نمونه سردار سلیمانی بارها بر تداوم حفظ ارزش‌ها و دفاع از ولایت فقیه تاکید کرده است.

وی ولایتمداری را پیام اصلی شهیدان عنوان کرد و گفت: پیام اصلی شهیدان از جمله شهیدان ۱۸ دی ولایتمداری بوده است و مردم با حضور با بصیرت، حماسه ۹ دی را ایجاد کرده‌اند.

آیت الله لائینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال برابر توطئه‌ها و هجمه‌ها مقاومت کرده است، افزود: حماسه شهادت و ایثار همواره وجود دارد و امروز ایران اسلامی اسوه و الگوی مردم جهان شده است.

امام جمعه ساری با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی نیز گفت: این عالم ربانی درولایتمداری و دفاع از ولایت اسوه و الگو بوده است و شهیدان نیز درس ولایت و ولایتمداری دادند.

کد خبر 5116458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha