۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۵۹

مسئول بسیج رسانه گلستان:

۱۰ داور بررسی آثار جشنواره ابوذر گلستان را آغاز کردند

۱۰ داور بررسی آثار جشنواره ابوذر گلستان را آغاز کردند

گرگان- مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: آثار ششمین جشنواره رسانه ای استان گلستان به مرحله داوری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم قرائی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مرحله دریافت آثار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به پایان رسید و پس از بررسی و تفکیک، آثار تحویل داوران جشنواره شد.

قرایی با اشاره به اینکه رسانه های استان گلستان به سوی تولیدات فاخر و با کیفیت پیش می روند، گفت: در جشنواره ششم هم رشد کمی و کیفی آثار رسانه ای واصله به دبیرخانه مشهود بود.

وی در مورد تعداد آثار دریافتی در محورها و قالب های اعلام شده گفت: در بخش عام (چند رسانه ای)؛ عکس ۳۲۷، فیلم ۶۷، موشن گرافیک هشت، نماهنگ ۱۶ و در بخش عام (خبر و مکتوب)؛ تیتر ۲۳، خبر ۱۰۶، گزارش ۹۸، مصاحبه ۲۴، مقاله و یادداشت ۸۷، اثر ثبت شد.

قرائی بیان کرد: همچنین دربخش ویژه تکانه های جهش تولید ۶۷، چهل سالگی دفاع مقدس ۷۷ و رسانه در آیینه رسانه ۲۳ اثر دریافت شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به مشارکت گسترده رسانه ای در جشنواره ششم ابوذر گفت: در حوزه داوری هم با استفاده از داوران بومی ضمن احترام به همه افراد و صاحبان متخصص و متعهد این عرصه در استان، با انتخاب و استفاده از ۶ داور در بخش های خبری و مکتوب و چهار داور در بخش چند رسانه ای و عکس خبری نهایت تلاش برای صحت داوری و آسودگی خیال شرکت کنندگان صورت گرفته است.

قرایی به شرکت دادن آثار دریافتی در بخش های خبر، مقاله و یادداشت، مصاحبه و گزارش و تیتر همچنین چند رسانه ای اشاره کرد و در مقایسه این جشنواره با سال گذشته گفت: در سال گذشته ۸۵۵ اثر توسط حدود ۸۰ شرکت کننده از ۳۰ رسانه به مرحله داوری رسید.

طبق گفته وی در جشنواره امسال ۱۰۷ نفر شرکت کرده اند و در مجموع ۹۲۳ اثر به جشنواره ارسال شده است.

قرائی در پایان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان توسط سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت های همکار مرتبط در سپاه، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در دهه اول بهمن ماه سال جاری و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5116688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha