۱۹ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸

لیگ برتر تکواندو؛

کادر فنی نظاره گر بازیها/ بانوان ملی پوش هم به سالن آمدند

کادر فنی نظاره گر بازیها/ بانوان ملی پوش هم به سالن آمدند

رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد که کادر فنی تیم ملی با دقت تک تک مبارزات را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو تحت عنوان جام خلیج فارس و گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی صبح امروز در سالن تکواندو آغاز شد. طبق برنامه ریزی تیم‌های مس کرمان، شهرداری ورامین، فتح صدر البرز و استقلال در گروه یک بعد از ۴۸ ساعت قرنطینه به سالن خانه تکواندو آمدند تا بازی‌های در دور مقدماتی خود را برگزار کنند.

با توجه به آنکه تکلیف تیم‌های صعود کننده در پایان بازی‌های امروز مشخص خواهد شد، بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم‌ها با دقت نظر بیشتری از نفرات موجود در ترکیب خود استفاده می‌کردند.

فریبرز عسکری سرمربی و علی محمد بسحاق مربی تیم ملی از ابتدای شروع مسابقات در سالن حضور داشته و رقابتها را از نزدیک زیر نظر داشتند. طبق برنامه‌ای که از قبل از سوی سرمربی تیم مل اعلام شده قرار است کادر فنی از بین نفرات حاضر در لیگ بهترین‌ها را به اردو دعوت کنند.

اعضای تیم ملی تکواندو بانوان که در خانه تکواندو اردوی آماده سازی خود را تشکیل داده‌اند با حضور در سالن دیدار تیم‌های مس کرمان و شهرداری ورامین را از نزدیک تماشا کردند.

کمیته داوران قضاوت این دوره از مسابقات را به بهترین داوران تکواندو سپرد. نکته مهم اینکه حسینعلی نظری و سیروس رضایی از داوران برجسته بین المللی کشورما که سابقه مسئولیت کمیته داوران را به برعهده داشتند به همراه حافظ مهدوی رئیس فعلی این کمیته کار نظارت بر مسابقات را برعهده داشتند. همین موضوع باعث شد تا اعتراض مربیان و تکواندوکاران به حداقل برسد.

هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو از همان ابتدای مسابقات به همراه تیم فتح صدر البرز در سالن حضور داشت و دقایقی نیز با سید محمدپولاگر رئیس فدراسیون نیز دیدار و گفتگو کرد.

به دلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تماشاگران علاقمند به تکواندو خواسته شده بود به سالن تشریف نیاوردند. و فقط تیم‌ها در سالن حضور داشتند.

سازمان لیگ سازماندهی خوبی برای این مسابقات داشت. تیم‌ها با استقرار در هتل، تست کرونا داده، همانجا وزنکشی کرده و سالنی هم برای تمرین در اختیار تیم‌ها قرار گرفت. در زمان برگزاری نیز نظم خوبی بر سالن حکمفرما بود.‌

کد خبر 5117064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha