۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۴۲

ارتقای زیر ساختها نیاز اساسی ساکنان شهر جدید امیرکبیر است

ارتقای زیر ساختها نیاز اساسی ساکنان شهر جدید امیرکبیر است

اراک- دبیر مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: یکی از مسائل شهر جدید امیرکبیر افزایش عوامل برانگیزاننده مانند ارتقای زیر ساختها برای اسکان هرچه بیشتر مالکین است.

سید سعید میر نظامی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امروز جمعی از اعضای مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی از شهر جدید امیرکبیر بازدید کردند و جلسه مطالبه‌گری از مسئولان شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مجموعه برگزار شد گزارش اقدامات انجام شده ارائه شد و اعضای مرکز مطالبه گری ضمن قدردانی از نقاط قوت موجود، دغدغه‌های مردمی را به مسئولین منتقل کردند و خواستار تلاش برای رفع نقاط ضعف شهر از بدو تأسیس تا به حال شدند.

دبیر مرکز مطالبه‌گری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یکی از مسائل شهر امیرکبیر افزایش عوامل برانگیزاننده برای اسکان هرچه بیشتر مالکین مانند پیگیری برای ارتقای زیر ساختهای بهداشتی، درمانی، آموزشی و حمل و نقل است.

میرنظامی افزود: تسریع در ساخت واحدهای ثبت نامی در طرح مسکن اقدام ملی، تاکید بر کیفی سازی واحدهای در دست ساخت، هویت بخشی و تاکید بر معماری ایرانی اسلامی، تخصیص سهمیه به ایثارگران و فرهنگیان، نگاه بلندمدت برای تأمین آب، دفع و تصفیه فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در پروژه‌های در دست ساخت و تدبیر برای مقابله با دلالی واحدهای ساخته شده از اهم مسائلی بود که در این جلسه طرح شد.

کد خبر 5117941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha