۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خواستار شد؛

مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان ایجاد شوند

مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان ایجاد شوند

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نبود مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان، خواهان رایزنی با آموزش و پرورش در راستای انجام مقدمات ایجاد مدارس صدرا در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده شامگاه شنبه و در سفر یک روزه به شهرستان دشت آزادگان، با امام جمعه دشت آزادگان دیدار کرد و افزود: امید می‌رود که ثمره خون حاج قاسم، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه باشد و نصر الهی نزدیک است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به همراهی و حمایت‌های حجت الاسلام شرفی اشاره کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی بازوی امام جمعه است و با فرماندهی و نظراتتان تلاش می‌شود که کارها را پیش برده شوند.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های متعددی را نظیر شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان، هیئت مذهبی، ائمه جماعات مساجد، جمعیت بانوان فرهیخته، انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت دارد که از امام جمعه دشت آزادگان درخواست می‌شود برای احیای این ظرفیت‌ها کمک و اداره تبلیغات اسلامی را یاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به نبود مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و خواهان رایزنی با آموزش و پرورش در راستای انجام مقدمات ایجاد مدارس صدرا در این شهرستان شد.

نبی زاده به اولویت مسجد در برنامه‌های فرهنگی و مشکلات حوزه تبلیغ و مساجد اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی شورای تبلیغ و ساماندهی ائمه جماعات به مسئولیت امام جمعه و دبیری اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت نهادهای فرهنگی ضروری است.

وی در پایان گفت: ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی در خدمت پیشرفت فرهنگی شهرستان است و ما دشت آزادگان را پایتختی برای غرب خوزستان می‌دانیم و بر این اعتقادیم که طریق الحسین (ع) است.

کد خبر 5118159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha