۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است

جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیاز است در بازه ای مشخص، محتواهای لازم در راستای موضوعات مهدویت تولید، و بر اساس زمانبندی نسبت به انتشار منظم آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با دست اندکاران مهدویت بیان کرد: برای تولید برنامه های تببین مهدویت و ورود به دانشگاه ها و آموزش و پرورش هموراه باید با متخصصین امر در ارتباط بود.

وی تاکید کرد: همچنین باید برای تولید برنامه های مختلف آموزشی زوایای گوناگون سنجیده و با مشورت اساتید خبره در سطح کشور اقدامات انجام شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: انتظار می رود طی بازه ای مشخص، محتواهای لازم در راستای موضوعات مهدویت تولید، و بر اساس زمانبندی نسبت به انتشار منظم آن اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین توسعه معلومات کلاسیک و انجام برنامه های میدانی در بین مردم نیازمند ارتباط مکرر با متخصصین و اساتید امر مهدویت بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره جاهلیت همراه جامعه بشری بوده است، گفت: اگر جاهلیت از روی ندانستن باشد با آگاه سازی و افزایش علم از بین می رود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جاهلیتی که از روی لجبازی و انکار است را به راحتی نمی توان بر طرف کرد، گفت: در پرونده های موجود در دادگاه، طرفین پرونده می دانند که مقصر کیست، ولی آنچنان از خودش دفاع می کند که قاضی تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین کشورهای استعمارگر می دانند که حقوق مللی که از آن حرف می زنند، بیهوده بوده و به آن عمل نمی کنند ولی همواره از آن دفاع می‌کنند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: ایجاد فرقه‌‎های مختلف و شبهات دینی و مذهبی از برنامه های کشورهای استعمارگر مانند انگلیس است که می دانند حق با کیست، اما باز هم اختلاف ایجاد می‌کنند.

کد خبر 5118588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha