۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۵۶

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد:

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و آبادانی سروآباد

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و آبادانی سروآباد

سروآباد- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: سروآباد یکی از ۳۱ شهرستان هدف محرومیت‌ زدایی بوده و با احتساب ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در مجموع هزار میلیارد ریال برای این شهرستان هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد اظهار کرد: ما در سخت‌ترین شرایط مهمان کردها بوده‌ایم و اینها حبیب‌بودن خدا را به منصه ظهور رسانده و عملی کرده‌اند و این مسئولیت نظام در رسیدگی به کردستان را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان نیازمند کمک و حمایت بنیاد مستضعفان است اضافه کرد: توسعه باغات دهکانان، توسعه شیلات و مجتمع پرورش ماهیان سردآبی روستای دیوزناو و ثبت جهانی منطقه هورامان از جمله اتفاقات تأثیرگذار در این منطقه است که این بنیاد برای تحقق آن کنار دولت است.

وی با بیان اینکه کردستان پیکره نظام و شایسته بهترین خدمات است افزود: در این استان به برکت نظام همه امکانات مهم و زیربنایی وجود دارد و نظام با ارائه خدمات بیشتر می‌خواهد بگوید که کردستان پاره تن ایران است.

وی به نمایندگان بنیاد در شهرستان سروآباد دستور داد تا برای سال آینده اقدامات منسجم‌تری انجام دهند و تمامی تعهدات را با کیفیت بالا انجام دهند.

فتاح یادآوری کرد: یکی از اهداف ما وحدت رویه است و در این راستا دولت، مردم، نمایندگان مجلس و سایر ادارات باید بنیاد را همراهی کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات آبادانی و ایجاد پروژه‌های زیرساختی در سروآباد انتظار می‌رود دولت سقف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه را برای متقاضیان باز بگذارد.

وی افزود: سروآباد یکی از ۳۱ شهرستان هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان است و این بنیاد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۸۵ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان هزینه کرده است و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

فتاح تاکید کرد: همه پروژه‌های بنیاد در این شهرستان باید با سرعت انجام شود اما سرعت نباید مانع توجه به کیفیت شود.

وی افزود: از ظرفیت‌های خوب این شهرستان به ویژه در حوزه آب برای کشاورزی و شیلات استفاده خواهیم کرد.

فتاح در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تا قبل از دهه مبارک فجر ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و سالگرد ورود تاریخی امام راحل در شهرستان سروآباد توزیع می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: یک سهمیه ضربتی برای محرومان این شهرستان در زمینه ساخت مسکن محرومین اختصاص داده می‌شود و تا سال آینده چندین واحد مسکن محرومین با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث می‌شود.

کد خبر 5119870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha