۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱

امکان رفع نقص مدارک فراهم شد؛

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی از ۳۰ دی

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی از ۳۰ دی

سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود و داوطلبان از ۳۰ دی می توانند کارت آزمون را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت کنندگان در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی می توانند از یکشنبه ۲۸ دی تا دوشنبه ۲۹ دی نتایج بررسی مدارک آزمون خود را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری مشاهده کنند.

براساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت تمامی شرکت کنندگان دارای نقص مدارک می توانند در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه وضعیت مدارک خود را مشاهده کنند و در صورت نقص مدارک، آن را تکمیل کنند.

داوطلبانی که به هر دلیل غیرمجاز هستند، می توانند پس از تکمیل مدارک و بررسی آن توسط کارشناسان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

نتیجه بررسی مدارک متقاضیان سهمیه رزمندگان و ایثارگران و مناطق محروم متعاقباَ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. سهیمه مناطق محروم صرفا جهت افراد واجد شرایط مناطق محروم مندرج در جدول ظرفیت سهمیه مذکور (که متعاقبا اعلام می شود) قابلیت اقدام خواهد بود.

داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه ۳۰ دی تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه اول بهمن ۹۹ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند.

تمامی داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی قبل از دریافت کارت ورود به جلسه، باید فرم خوداظهاری کرونا را تکمیل کنند و پس از آن کارت ورود به جلسه آزمون قابل دریافت خواهد بود.

کد خبر 5123543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha