۲۸ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خبر داد؛

کمک ۱۷ میلیارد ریالی داوطلبان و خیرین به هلال احمر کردستان

کمک ۱۷ میلیارد ریالی داوطلبان و خیرین به هلال احمر کردستان

سنندج- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: داوطلبان و خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد ریال کمک به این جمعیت کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جلسه هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان کردستان در سنندج برگزار شد و اعضای این جلسه به بررسی برنامه‌ها و طرح‌های تدوین شده و پیشنهادی پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در این جلسه اظهار کرد: هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است و همواره کمک‌های خیرین و نیکوکاران استان با نهایت شفافیت و با حضور خود این عزیزان تهیه، توزیع و به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

پیام جلالی افزود: ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی، توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار، توزیع گسترده بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار در دو مرحله، توزیع گسترده ماسک و ژل ضدعفونی در دو مرحله، پرداخت مساعدت درمانی به مددجویان، کمک به تجهیز آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر و انجام پروژه‌های داوطلبی همگی به ارزش بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال تنها بخشی از کمک‌های داوطبان خیر و نیکوکار استان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر استان کردستان ۹۳ نفر در روز و در طول طرح جمعاً هشت هزار و ۳۷۰ نفر از نیروهای آموزش دیده متخصص در پایگاه‌های امدادونجات استان خدمات رسانی می‌کنند.

جلالی افزود: مردم استان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با تلفن ملی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن از خدمات این جمعیت بهره مند شوند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ارائه گزارش عملکرد ۹ ماه اخیر جمعیت استان، بر اجرای صحیح قانون و شرح وظایف اعضای هیأت مدیره تاکید کرد.

جلالی افزود: جمعیت هلال احمر استان کردستان همواره از پیشنهادات و ایده‌های جدید و مثبت در راستای پیشبرد اهداف والای این نهاد بشر دوستانه و خدمت به مردم، حمایت کرده و امیدواریم با حضور ارزشمند منتخبین اعضا و داوطلبان گامی مؤثر جهت ارتقا جمعیت هلال احمر استان برداریم.

سید مهدی فرشادان عضو هیأت مدیره هلال احمر استان و نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به منظور انجام اقدامات شایسته و مفید در پیشگیری از ویروس کرونا و فراخوان پزشکان داوطلب از سراسر کشور برای کمک به کادر درمان استان تقدیر کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر نماد خدمت به مردم است و در سال ۹۹ شاهد بیشترین میزان کمک خیرین و نیکوکاران استان به جمعیت هلال احمر کردستان جهت خدمت به آسیب دیدگان و محرومان بودیم که این امر نشان از اعتماد به این نهاد مقدس و شفاف سازی در تهیه و توزیع کمک هاست.

فرشادان تصریح کرد: تمام توان و ظرفیت خود را جهت همراهی و همفکری مجموعه مدیریتی جمعیت هلال احمر استان به منظور ارتقا و رفع مشکلات به کار خواهیم گرفت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 5123919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha