۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱

شهردار منطقه ۲۱:

جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند

جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند

شهردار منطقه ۲۱ اجرای طرح دستیار مدیر در شهرداری تهران را اقدامی در جهت استقرار نظام جانشین پروری در شهرداری تهران توصیف کرد و گفت: جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهردار منطقه بیست و یک در جریان بازدید از کانون ارزیابی شایستگی مدیران ضمن بیان دیدگاه‌های خود درباره طرح دستیار مدیران شهری، آن را یک امری ضروری توصیف کرد.

رجب زاده ضمن اذعان به وجود مدیران توانمند و شایسته در تشکیلات شهرداری تهران تاکید کرد: هر چند که بسیاری از مدیران شهرداری تهران دارای سوابق مدیریتی بسیار خوب و همچنین از تجارب علمی و اجرایی قابل دفاعی برخوردار هستند، اما با توجه به تغییر و تحولات جهانی، بدون شک قرارگیری نیروهای جوان مستعد و خلاق به عنوان دستیار در کنار مدیران می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه مدیریتی داشته باشد.

رجب زاده تاکید کرد: دنیا در آستانه تحول است و کشور ما نیز به لحاظ علمی در یک شرایط گذار است، در چنین شرایطی بدون شک افق گشایی در حوزه دانش و ابتکار و خلاقیت در تصمیمات مدیریتی می‌تواند نقش موثری در پیشرفت کشور در ابعاد مختلف داشته باشد.

شهردار منطقه بیست و یک ادامه داد: بدون شک جذب نیروی شایسته، خلاق و مستعد نقش بسیار موثری در تحقق اهداف چشم انداز سازمانی خواهد داشت و اگر سلامت اداری در فرآیند جذب دستیاران مدیران به درستی طی شود، قطعاً می‌توان امیدوار باشیم که به نتایج مثبتی در وجوه مختلف دست خواهیم یافت.

وی با ابراز خرسندی از تزریق نیروهای شایسته به شهرداری تهران و ترسیم آینده روشن برای آنها گفت: دستیاران در آینده، می‌توانند جانشینان خوبی برای مدیران باشند و اگر در توانمندسازی و نگهداشت آنها نهایت تلاش خود را کنیم، قطعاً در عرصه مدیریتی در دنیا حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

رجب زاده گفت: واقعیت این است گسترده علم یک عرصه بین المللی است و محصور به مرزها نیست و بسیاری از مدیران از جمله بنده ممکن است در خارج از مرزها قادر به مدیریت کارها نشویم.

شهردار منطقه بیست و یک افزود: این در حالی است که بکارگیری جوانان متخصص و دانش مدار، که با علوم و فنون جدید دنیا آشنا هستند و همزمان به چندین زبان بین المللی دنیا تسلط دارند، به نوعی پرورش مدیران فراملی است.
رجب زاده با ابراز خوش بینی از سلامت در احراز صلاحیت و شایستگی پذیرفته شدگان آزمون دستیار مدیران گفت: باتوجه به بازدیدی که از کانون ارزیابی مدیران داشتیم، بسیار خوش بین هستم که سنجش صلاحیت داوطلبان بر اساس مبانی علمی و تخصصی صورت گرفته است که نتیجه آن، جذب نیروها بر اساس شایسته سالاری است و این امر فرصت بسیار مغتنمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان کشور است.

شهردار منطقه بیست و یک تاکید کرد: بدون شک این جوانان قادر خواهند بود مسیر تبدیل شدن تهران از شهر سنتی به یک شهر مدرن را با سرعت بیشتری طی کنند.
 

کد خبر 5124503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha