۱ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۱۳

رئیس کل دادگستری البرز خبر داد؛

آزادی ۸۰۰ زندانی با اجرای طرح پایش در البرز

آزادی ۸۰۰ زندانی با اجرای طرح پایش در البرز

کرج - رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با اجرای طرح پایش زندانیان در این استان حدود ۸۰۰ زندانی آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فاضلی‌هریکندی صبح چهارشنبه در دادگستری استان البرز اظهار کرد: از آبان ماه سال جاری که دستورالعمل طرح پایش زندانیان توسط رئیس دستگاه قضا به دادگستری‌های استان‌ها ابلاغ شد، اجرای این طرح را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: البته دادگستری استان البرز از شهریور ماه سال جاری طرحی مشابه را با عنوان غربالگری زندانیان در دستور کار خود قرار داده بود که نتایج بسیار مثبتی داشت.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تقاضا بر اساس بخشنامه طرح پایش زندانیان مورد موافقت قرار گرفت که برای تعیین تکلیف به واحدهای قضائی مرتبط ارجاع شد.

وی تصریح کرد: وی تصریح کرد: مقامات قضائی در این طرح توانستند بیش از ۴۴۰ بازدید از زندان‌های استان داشته باشند و بیش از ۲۰ جلسه با مدیران واحدهای قضائی و مسئولان زندان‌ها برگزار شد که نتایج بسیار مطلوبی را در بر داشت.

فاضلی‌هریکندی متذکر شد: تعداد زندانیان آزادشده با اجرای طرح پایش حدود ۸۰۰ نفر هستند، همچنین از بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ درخواست ارسال‌شده حدود ۷۰۰ مورد در حال بررسی است که امیدواریم این طرح شامل حال تعداد بیشتری از زندانیان شود و شاهد آزادی زندانیان بیشتری باشیم.

کد خبر 5126236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha