۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴

معاون دانشگاه شریف:

نارضایتی روانشناختی در دانشجویان به ویژه دانشجویان نو ورود

نارضایتی روانشناختی در دانشجویان به ویژه دانشجویان نو ورود

معاون دانشگاه شریف گفت: نتایج اولین طرح همدلی در دانشگاه‌ها نشان داده که دانشجویان درگیری‌های جدی و نارضایتی‌های روان شناختی زیادی دارند که باید به صورت جدی مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان، عماد الدین فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

عمادالدین فاطی زاده، اظهار کرد: در یک سال پیش هیچ تصوری در خصوص بروز بیماری و قرار گرفتن در شرایط فعلی نمی‌کردیم همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا زندگی اجتماعی، اقتصادی و… همه افراد دچار اختلال شود.

فاطمی زاده تصریح کرد: آموزش مجازی طی این یک سال باعث شد تا زیر ساخت‌های سخت افزاری را توسعه داده و انقلاب دیجیتالی را باور داشته باشیم در حوزه آموزش ظرفیت استفاده از آموزش مجازی توانست به خوبی خود را نشان دهد و از این به بعد باید از این شیوه به عنوان یار و مکمل آموزش حضوری استفاده کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف ادامه داد: جبران خسارت‌های اقتصادی و پژوهشی ناشی از همه گیری ویروس کرونا مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود. باید به برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا توجه جدی شود.

وی گفت: مراکز مشاوره وظیفه دارند برای حضور دانشجویان پس از یک غیبت طولانی برنامه ریزی کنند. دانشجویان نو ورود برای اولین بار زیست بوم دانشگاه را تجربه می‌کنند و نتایج اولین طرح همدلی در دانشگاه‌های کشور نشان داده که دانشجویان درگیری‌های جدی و نارضایتی‌های روان شناختی زیادی دارند که باید به صورت جدی از طریق مراکز مشاوره دانشگاهی مورد حمایت قرار بگیرند.

کد خبر 5126505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha