۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰:۱۲

با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری از بیمارستان بزرگ ویژه بیماران سرطانی در مشهد

بهره برداری از بیمارستان بزرگ ویژه بیماران سرطانی در مشهد

مشهد- بیمارستان خیّرساز و ۲۰۰ تختخوابی ناظران مشهد، ویژه درمان بیماران سرطانی با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاحیه بیمارستان ناظران در مشهد گفت: به نمایندگی از دولت از همه خیران بزرگوار که برای به سرانجام رساندن این اقدام خیر و ماندگار تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم و اقدامی که دولت می‌تواند در راستای این خدمت پرارزش انجام دهد کمک به تجهیز بیمارستان و تهیه وسایل مورد نیاز درمان بیماران سخت درمان این بیمارستان است.

معاون رئیس جمهور افزود: این اقدام به عنوان یک هدیه حداقلی از طرف دولت در قبال این اقدام فاخر است و در خلال هفته آینده به وزارت بهداشت، تأمین تجهیزات را اعلام و ابلاغ خواهیم کرد تا عرضه خدمات به بیماران، به بهترین نحو انجام شود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

همچنین اصغر افراسیابی نیز در این مراسم گفت: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۹ هزار مترمربع آغاز شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی افزود: بیمارستان ناظران مخصوص بیماران سرطانی و تکمیل کننده فعالیت مرکز درمانی رضا (ع) مشهد است که از سال‌ها پیش به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون مجهزترین و کامل‌ترین مراکز درمان بیماری سرطان به همت این انجمن دایر است و هدف ما این است که قشر کمتر برخوردار جامعه از درمان محروم نشوند.

افراسیابی با بیان اینکه تمام هزینه ساخت و تأمین تجهیزات پزشکی این بیمارستان توسط مردم تهیه شده و حدود ۱۰ هزار نیکوکار در راه اندازی این بیمارستان نقش داشته‌اند، افزود: وجود مهمانسرا با ۶۰ تخت و توزیع غذای گرم و رایگان به خانواده بیماران نیازمند را از جمله خدمات قابل ارائه در این واحد درمانی عنوان کرد.

افراسیابی افزود: برای ساخت این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۸۰ میلیارد تومان آن مرتبط با تأمین تجهیزات پزشکی و بقیه آن مربوط به ابنیه ساختمان است.

کد خبر 5127659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha