۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱

امام جمعه پردیس:

مجلس و قوه قضائیه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند

مجلس و قوه قضائیه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند

پردیس- امام جمعه پردیس با اشاره به از دست رفتن سرمایه‌های مردم در بورس گفت: مجلس و قوه قضائیه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به اینکه برخی از منافقان خود فروخته داخلی واکسن ایرانی را به تمسخر گرفته اند اظهار داشت: این افراد سعی دارند رهبری را مخالف واکسن معرفی می‌کنند در صورتی که چیزی که برای مسئولین و رهبر مهم است حفظ جان و سلامت مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز با حیرت شاهد رزمایش مقتدرانه ایران اسلامی هستند گفت: نمایش توانمندی ایران اسلامی در رزمایش‌های یاد شده چشم دشمنان را خیره کرد و بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش ایران اسلامی انجام گرفت و از شهر و پایگاه موشکی حاشیه خلیج فارس رونمایی شد.

امام جمعه پردیس با اشاره به مشکلات بازار سرمایه، عنوان داشت: بازار سرمایه دستخوش سیاست گذاری و مدیریت غلط شده و قیمت گذاری‌های دستوری و دستور العمل های اشتباه سرمایه مردم را کم کرده است و در این زمینه انتظار داریم که دولت مشتاقانه کمک‌ها را بپذیرد تا مشکلات مردم حل شود چرا که حق این مردم نیست که با مشکلات اقتصادی آسیب ببینند.

حسینی به ماجرای از دست رفتن سرمایه‌های مردم در بورس اشاره کرد و افزود: مردمی که با فراخوان دولت وارد بورس شدند امروز متضرر و بی اعتماد شدند و مجلس و قوه قضائیه به عنوان دو قوه نظارتی با تدبیر و به دور از مواضع هیجانی و منطقی برای حمایت از مردم وارد عمل بشوند و به دولت کمک کنند.

کد خبر 5128049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha