۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸

استاندار خراسان شمالی:

طرح‌های هادی فاروج تا پاییز سال آینده به مرحله اجرا می‌رسد

طرح‌های هادی فاروج تا پاییز سال آینده به مرحله اجرا می‌رسد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی در خصوص مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج گفت: باید تا شش ماه اول سال آینده تمام طرح‌های هادی در این شهرستان به مرحله اجرایی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستان فاروج که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به شهرستانی سفر داریم و مصوبه‌ای تعیین می‌شود یعنی باید در بازه زمانبندی شده امور به درستی و با جدیت پیش برود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اختیار عدم انجام کار را ندارند و باید قدرت تشخیص اولویت‌ها را هم داشته باشند.

وی با گلایه از عدم اجرای طرح جامع گردشگری در مسیر عبور مسافران از فاروج به تیتکانلو، افزود: نباید هر مدیری بنا بر تشخیص خودش کار را انجام دهد؛ این مصوبات در راستای منافع مردم تعیین شده است.

شجاعی در خصوص مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج نیز گفت: تا شش ماه اول سال آینده تمام طرح‌های هادی در این شهرستان باید به مرحله اجرایی برسد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین در خصوص احیای طرح معادن آهک نیز اظهار داشت: ضمن اینکه بخش خصوصی باید برنامه‌ای به ما ارائه دهد دستگاه‌های اجرایی متولی نیز موظف به همکاری با بخش خصوصی هستند.

وی در انتها بیان کرد: هیچ اهمالی در پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی قابل قبول نیست زیرا مردم منتظر نتایج کار هستند.

کد خبر 5129399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha