۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

رئیس دانشگاه تهران:

امیدواریم خیرین به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند

امیدواریم خیرین به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند

رئیس دانشگاه تهران گفت: امیدواریم بنیادهای حامیان دانشگاه ها و خیرین آموزش عالی به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی و تقدیر از خیرین آموزش عالی امروز ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.

محمود نیلی احمد آبادی با بیان اینکه علاوه بر اساتید، دانشجویان و کارکنان، خیرین آموزش عالی نیز سرمایه دانشگاه محسوب می‌شوند، گفت: حضور خیرین، حوزه‌های جدیدی را در دانشگاه‌ها یادآوری کرده است یعنی حضور این افراد فقط کمک به دانشگاه نیست بلکه حوزه فعالیت جدیدی در دانشگاه‌ها باز کرده است.

وی ادامه داد: در جلساتی که با حضور خیرین و دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود، دانشجویانی که در این فعالیت‌ها شرکت می‌کنند از لحاظ نقطه نظر اجتماعی با انگیزه تر بوده و در آینده کشور مفید تر خواهند بود.

رئیس دانشگاه تهران افزود: هشت خوابگاه دانشگاه تهران در طرح ارتقای خوابگاه‌ها، نوسازی و بازسازی می‌شود به موازات آن ۲ خوابگاه جدید با کمک بنیادهای آموزش عالی و خیرین ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بنیادهای حامیان دانشگاه‌ها و خیرین آموزش عالی به سمت خیرین دانشگاه ساز حرکت کرده و امیدوارم از مشارکت فکری خیرین بیش از گذشته استفاده کنیم.

منابع دولت پاسخگوی نیاز دانشگاه‌ها نیست

محمود کمره‌ای استاد دانشگاه تهران نیز ادامه داد: با توجه به مشارکت دانشگاه، خیرین و صندوق رفاه دانشجویان، ۸ خوابگاه دانشگاه تهران بازسازی شد و با توجه به این موضوع که دولت نمی‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای دانشگاه‌ها باشد بنابراین خیرین می‌توانند در این زمینه بسیار راهگشا بوده و در واقع می‌توان گفت خیرین مشاوران امین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند.

کد خبر 5130415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha