۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۳۸

نماینده مردم بروجن در مجلس:

رقابت در بخش تولید خودرو در کشور وجود ندارد

رقابت در بخش تولید خودرو در کشور وجود ندارد

شهرکرد- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه خودرو رقابت وجود ندارد، گفت: به دنبال این هستیم خودرو از انحصار دو خودروساز خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، در خصوص وضعیت خودرو با بیان اینکه در حوزه خودرو رقابت وجود ندارد، گفت: برای ایجاد رقابت قرار نیست به تعداد بیکاران اضافه کنیم بلکه به دنبال این هستیم خودرو از انحصار دو خودروساز خارج شود.

وی بیان کرد: باز شدن مرزها و ورود خودرو خارجی هم راه‌حل نیست و اگر قرار است خودرو وارد شود باید به تعداد محدود باشد که معضلی به معضلات کشور اضافه نشود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در مورد فساد اقتصادی گفت: فساد نهادینه شده در تمام بخش‌ها نیست بلکه در حوزه‌های دستگاه‌های اجرایی است و حتماً باید برخورد شود و مجلس در این زمینه در حال کار است و ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به این مهم رأی دادند.

وی با بیان اینکه قانونگذاری و نظارت دو وظیفه است که بین این دو مهم نظارت مقدم است، ادامه داد: خلاهایی که به واسطه فقدان قانون داریم بسیار کم است و مجلس دارد کار خود را انجام می‌دهد و آقازاده‌هایی در خارج از کشور به اسم تحصیل حضور دارند و نظر مجلس این است مسئولی که مسئولیت می‌گیرد فرزندانش نباید در مدت مسئولیت او در خارج از کشور باشند.

وی تاکید کرد: بزرگ‌ترین دام‌ها که برای کشور پهن شده از طریق این آقازاده‌ها و واسطه‌هایی در داخل کشور است، لذا مجلس شورای اسلامی نظر بر این دارد و برای این مهم وسواس دارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پروژه راه آهن رشد خوبی داشته و بنا است به خط ریلی شمال- جنوب کشور متصل باشد و مطالعات آن مربوط به قبل از انقلاب است و معاونان وزیر مسکن اعلام کردند کار تمام شده و مسیر از سمت سفید دشت به بروجن، لردگان و خوزستان است و نظر کارشناسی و علمی در این زمینه مدنظر است.

وی با بیان اینکه تمام مراکز استان‌ها باید به خط ریلی وصل شده باشند که شهرکرد هنوز متصل نشده است، گفت: یک ایستگاه کنار میدان قمر بنی هاشم در شهر شهرکرد در نظر گرفته شده که متوجه شدند که این زمین به برخی واگذار شده و قرار است چند صد متر این ایستگاه جابجا شود که مشکل و نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 5130883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha